Ga naar inhoud

verschil tussen Variant Sportline en Athene Sportline??


vw130trend

Aanbevolen berichten

Noem even wat jaartallen, want trendline was vroeger een luxere uitvoering maar is tegenwoordig gewoon de naam voor de basisuitvoering. Bovendien kan op een basisuitvoering een sportonderstel als extra gemonteerd zijn. Dat is standaard op een sportline.

 

EDIT: Even voor de duidelijkheid: je wilt het verschil toch weten tussen een sportline en een sportline Athene? Dan lijkt het me inderdaad logisch wat Silverbullet schrijft hieronder, dat de Athene meer opties heeft bovenop de sportline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het actiepakket van de Passat Athene Sport bevat xenonverlichting, lichtmetalen velgen 16 Road America, chroompakket, luidsprekers, middenarmsteun voor, sportonderstel, sportstoelen, klein lederpakket, aluminium inleg, in hoogte verstelbare stoelen met lendensteun.

 

Ik heb zelf ook naar zo'n auto gekeken, maar ik vond het een flinke tegenvaller dat er een 'ouderwetse' airco in zat in plaats van een climate control... Wel xenon en regensensor etc...

 

Daarom heb ik dus een Touran Trendline van 2003 gekocht, met een climate control met zelfs 2 zones, bestuurder en passagier 8)

 

Grtz Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, maar aan de andere kant ook wel weer jammer dat ik afscheid moet nemen van mijn Passat... Heeft me 85000km lang veel plezier gegeven.

 

Maarja er komt altijd een moment voor iets nieuws...

 

Ik hoop alleen dat ik de auto nog voor de kerst krijg, hij moet namelijk onder de kerstboom.. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden