Henkiebruinie Geplaatst 1 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2020 Hallo, ik wil mijn passat 3bg aan de achterkant toch nog 2 cm lager hebben, Stelpotje enz zijn er al tussenweg, maar toch wil ik nog 2 cm zakken,. Ik rij op een sjaak setje Iemand ideeën? En voor het geval dat ik wil geen air haha Alvast bedankt henkie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikerosauer Geplaatst 2 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2020 ............ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Henkiebruinie Geplaatst 2 januari, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2020 2 hours ago, mikerosauer said: kortere veren of een andere set ik rij op Vmax met de potjes (en de stel ring ) er nog onder zo laag dat ik regelmatig de onderkant schuur velg rand zit net onder de wielkast rand/ band zit onder de wielkast Goeiemorgen, Vmax in hoogte en hardheid verstelbaar? Bij mij is de velgrand ook net onder de kas, maar wil toch iets verder zaken haha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikerosauer Geplaatst 2 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2020 (aangepast) ......... 2 januari, 2020 aangepast door mikerosauer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Henkiebruinie Geplaatst 2 januari, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2020 Hahaha tuurlijk wel hoeveel inch velgen heb jij? Kan geen foto plaatsen jammer genoeg haha, maar hij staat nog wel vrij hoog? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikerosauer Geplaatst 2 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2020 .................. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 diesel986 Geplaatst 2 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2020 Heb je het rubber wat tussen veer en achteras zit er ook al tussenuit ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Henkiebruinie Geplaatst 7 januari, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2020 On 2-1-2020 at 21:09, diesel986 said: Heb je het rubber wat tussen veer en achteras zit er ook al tussenuit ? Is dat wel veilig? Veren staan nu al niet echt meer op spanning... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 diesel986 Geplaatst 7 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2020 Ik heb nooit gereden met schroefset zoals jij hebtBij mijn kw set had ik ook alles er tussenuit en nooit problemen gehad. Wat ook nog wel wil hebben om lager te gaan is de bumpstops inkortenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Henkiebruinie Geplaatst 7 januari, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2020 2 minutes ago, diesel986 said: Ik heb nooit gereden met schroefset zoals jij hebt Bij mijn kw set had ik ook alles er tussenuit en nooit problemen gehad. Wat ook nog wel wil hebben om lager te gaan is de bumpstops inkorten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heb er al andere bumpstops tussen, lagere zeg maar, die kunnen er ook niet tussen weg anders gaan ze met inveren schafen in de wielbak, 10j velg vlak met de rand haha 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikerosauer Geplaatst 7 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2020 Bij hard in veren hoor ik ze wel eens in de moderkuip. Maar dat kan geen kwaad hoor ik zie wat kleine plekjes Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Henkiebruinie
Hallo, ik wil mijn passat 3bg aan de achterkant toch nog 2 cm lager hebben,
Stelpotje enz zijn er al tussenweg, maar toch wil ik nog 2 cm zakken,.
Ik rij op een sjaak setje
Iemand ideeën? En voor het geval dat ik wil geen air haha
Alvast bedankt henkie
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten