Marco456 Geplaatst 22 juli, 2019 Rapporteer Geplaatst 22 juli, 2019 Ik ben opzoek naar een spiegelglas die zowel verwarmd als dimmend is voor de rechtse kant. aangezien mijn vriendin het glas kapot gereden heeft (ja echt alleen het glas!!) heb ik een nieuwe nodig. en ik zag dat er 2 type stekkers in de behuizing zitten kan er ook een dimmende in. iemand een idee waar ik die kan vinden ik zie alleen verwarmd. (ook voor links)
0 Diver Geplaatst 22 juli, 2019 Rapporteer Geplaatst 22 juli, 2019 Rechts dimmend, weet je het zeker. Heb je die naderhand ingebouwd?
0 Marco456 Geplaatst 22 juli, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 juli, 2019 Rechts dimmend, weet je het zeker. Heb je die naderhand ingebouwd? nee er zitten 2 draadjes met schuifstekkers en er zit 1 connector met een zwart/groen en zwarte draad.
0 Diver Geplaatst 22 juli, 2019 Rapporteer Geplaatst 22 juli, 2019 Hoe ziet de rand van de spiegel er uit, want daaraan kan je zien of die dimmend is. Ik kan je vertellen dat dit erg moeilijk gaat worden om zo een glas te vinden.
0 Marco456 Geplaatst 23 juli, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 juli, 2019 Dat is vrij prijzig, dan wordt het een zonder....Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
Vraag
Marco456
Ik ben opzoek naar een spiegelglas die zowel verwarmd als dimmend is voor de rechtse kant.
aangezien mijn vriendin het glas kapot gereden heeft (ja echt alleen het glas!!) heb ik een nieuwe nodig.
en ik zag dat er 2 type stekkers in de behuizing zitten kan er ook een dimmende in.
iemand een idee waar ik die kan vinden ik zie alleen verwarmd. (ook voor links)
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten