mipedsg Geplaatst 5 september, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2018 Hoi, bij het nazoeken voor rubbers voor de draagarmen kom ik ook complete draagarmen tegen. Deze zijn er van staalplaat, of aluminium. Bij mijn 3AA zijn deze van staal. Bij controle van de fuseekogel vind ik deze vrij veel doorveren, nogal slappe hap dus. Zijn de aluminium draag armen ook bij bepaalde types toegepast origineel, of wie heeft er ervaring mee? Ik heb een 2.0 tdi met dsg, dus ik vraag me af of aluminium draagarmen ook met deze zware aandrijflijn wel een goed idee is... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 5 september, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2018 In Etk@ staan ze zowel in "Gietuitvoering, Aluminium" partnr 3C0 407 151 G en 3C0 407 151 H als "Plaatuitvoering, Staal" 5N0 407 151 en 5N0 407 152, de prijs is zowat gelijk. PR nummers zijn gelijk, behalve in combinatie met PR F6M (grootafnemer en overheidsuitvoering 3), daar zit verschil in uitvoering van de schijfremmen... Op m'n 3C met CBBB (2.0 tdi met standaard 170 pk) zitten ook aluminium draagarmen, toen was er nog geen stalen versie te verkrijgen... grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mipedsg Geplaatst 6 september, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 september, 2018 Dus het lijkt erop dat deze versies elkaar opgevolgd hebben, of door elkaar gebruikt worden van 2 leveranciers... Dus je zou ze evt kunnen uitwisselen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 6 september, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 6 september, 2018 Lijkt me wel. Staat geen andere "chassis" uitvoering bij vermeld, alle PR nummers zijn gelijk g-voor de twee, uitgezonderd de remmen. Wanneer een R36 met alu draagarmen uitgerust is, dan zou ik er geen probleem van maken om die ook te gebruiken in een 2.0 TDI... Bij de Alu uitvoering zijn 2 nummers, links en rechts zijn gelijk. H heeft de ene keer dezelfde remmen als de staal uitvoering, bij een andere beschrijving verschillend. Dus veel zal het niet uitmaken. Bi jde staal uitvoering zijn ook twee nummers, één voor links en één voor rechts... 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mipedsg Geplaatst 15 september, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 september, 2018 Lijkt me wel. Staat geen andere "chassis" uitvoering bij vermeld, alle PR nummers zijn gelijk g-voor de twee, uitgezonderd de remmen. Wanneer een R36 met alu draagarmen uitgerust is, dan zou ik er geen probleem van maken om die ook te gebruiken in een 2.0 TDI... Bij de Alu uitvoering zijn 2 nummers, links en rechts zijn gelijk. H heeft de ene keer dezelfde remmen als de staal uitvoering, bij een andere beschrijving verschillend. Dus veel zal het niet uitmaken. Knipsel.PNG Bi jde staal uitvoering zijn ook twee nummers, één voor links en één voor rechts... Dat verklaart eea! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
mipedsg
Hoi, bij het nazoeken voor rubbers voor de draagarmen kom ik ook complete draagarmen tegen. Deze zijn er van staalplaat, of aluminium.
Bij mijn 3AA zijn deze van staal. Bij controle van de fuseekogel vind ik deze vrij veel doorveren, nogal slappe hap dus.
Zijn de aluminium draag armen ook bij bepaalde types toegepast origineel, of wie heeft er ervaring mee?
Ik heb een 2.0 tdi met dsg, dus ik vraag me af of aluminium draagarmen ook met deze zware aandrijflijn wel een goed idee is...
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten