Ga naar inhoud
  • 0

Wielkasten rollen Dreamworkscartuning.


GewoonJoey

Vraag

Iemand ervaring met dreamworks cartuning?

Zit gevestigd in weert en wou daar gaan kijken voor het rollen van de achterste wielkasten.

Omdat ik van plan ben de auto toch op een schroefset te gooien zullen de wielkasten sowieso verbreed moeten worden.

De vraag is alleen hoeveel en is het verstandig om toch eerst de schroefset te monteren?

 

Ben uiteraard ook wel benieuwd naar de ervaringen van jullie met dit bedrijf.

Zou ze willen laten rollen zonder spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Iemand ervaring met dreamworks cartuning?

Zit gevestigd in weert en wou daar gaan kijken voor het rollen van de achterste wielkasten.

Omdat ik van plan ben de auto toch op een schroefset te gooien zullen de wielkasten sowieso verbreed moeten worden.

De vraag is alleen hoeveel en is het verstandig om toch eerst de schroefset te monteren?

 

Ben uiteraard ook wel benieuwd naar de ervaringen van jullie met dit bedrijf.

Zou ze willen laten rollen zonder spuiten.

Ik woon in weert maar heb dus nog nooit van ze gehoord.waar zitten die

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedrijf zit aan de Fahrenheitstraat 9, 6003 DC Weert.

Fotos zien er echt goed uit van de garage zelf.

Volgens de site hebben ze ruim 12 jaar ervaring met het rollen van wielkasten.

 

Zal van de week maar eens de schroefset bestellen.

Eerst de auto donderdag naar Twan en zondag duitsland.

Daarna de set en dan eventueel het rollen.

Achter zal het zeker moeten als ik echt lager wil.

 

Maar even over het rollen, heeft dit ook nog nadelen?

Je gaat tenslotte toch de vorm veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedrijf zit aan de Fahrenheitstraat 9, 6003 DC Weert.

Fotos zien er echt goed uit van de garage zelf.

Volgens de site hebben ze ruim 12 jaar ervaring met het rollen van wielkasten.

 

Zal van de week maar eens de schroefset bestellen.

Eerst de auto donderdag naar Twan en zondag duitsland.

Daarna de set en dan eventueel het rollen.

Achter zal het zeker moeten als ik echt lager wil.

 

Maar even over het rollen, heeft dit ook nog nadelen?

Je gaat tenslotte toch de vorm veranderen

Ik ken ze niet . Terwijl.k toch de meeste werkplaatsen wel ken.

 

Waarom geen bij je in de buurt of kom je ook uit weert

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ken ze niet . Terwijl.k toch de meeste werkplaatsen wel ken.

 

Waarom geen bij je in de buurt of kom je ook uit weert

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Bedrijf en hun werkplaats stond me wel aan.

Kom zelf uit de buurt van Den Bosch en kon via google eigenlijk maar weinig bedrijven vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achter 19x9,5 et35 met een 255/30 band en voor 19x8.5 et 35 met een 235/35 band.

 

Hieronder is goed te zien hoe het achterwiel uitsteekt. (Zult zelf even noeten draaien want ik krijg hem niet recht)

6sw7zt.jpg

Heb je niet gewoon velgen met een verkeerde. Et waarde ?

Normaal 45 toch

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je niet gewoon velgen met een verkeerde. Et waarde ?

Normaal 45 toch

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

Normaal is de et geloof ik 40-45 bij vag.

Ik wist waar ik aan begon toen ik voor deze velg koos.

Is op dit moment prima te rijden alleen als ik lager wil zullen de kasten gerold moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Normaal is de et geloof ik 40-45 bij vag.

Ik wist waar ik aan begon toen ik voor deze velg koos.

Is op dit moment prima te rijden alleen als ik lager wil zullen de kasten gerold moeten worden.

Of je wielen laten afdraaien!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of je wielen laten afdraaien!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Nah, daar heb ik de wielen niet voor gekocht.

Weet ook niet hoeveel ze de kasten zouden kunnen rollen?

Misschien maar eens contact opnemen met ze om ook gelijk te informeren naar de kosten voor het totaal plaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja in eerste instantie was ik ook eigenlijk opzoek naar een scirocco vanwege de breed ogende kont.

Kijken of ik dat idee hier ook een beetje in kan krijgen.

 

Al met al is het toch allemaal wat meer uit de hand gelopen als ik in eerste instantie had bedacht.

 

Mochten er nog mensen zijn welke andere adressen weten voor het rollen van de wielkastrn hoor ik het graag.

Zal binnekort wel eens gaan informeren wat ze allemaal kunnen in weert en eventueel ergens anders wat ik nog vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij wielkasten rollen is er toch altijd een erg groot risico op het barsten van de lak? Vind het wel vet met dit soort brede sloffen en dan goed laag, helft van de tijd raak de grond de bodem. Met ca 50mm rondom moet ik met m’n b7 al uitkijken bij drempels, vooral met belading.

Bij dreamworks had ik iets zien staan van lak garantie.

Ook dat moet ik maar eens goed informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achter 19x9,5 et35 met een 255/30 band en voor 19x8.5 et 35 met een 235/35 band.

 

Hieronder is goed te zien hoe het achterwiel uitsteekt. (Zult zelf even noeten draaien want ik krijg hem niet recht)

6sw7zt.jpg

Met deze combi van bandenmaat en velgmaten ga je er niet komen met alleen rollen, als je niks aan de et van de velg wil veranderen zal je ook de modderkuip moeten aanpassen als je mooi laag wilt gaan, helemaal als je een keer mensen mee hebt of wat bagage achterin want met deze bandmaat rag je alles stuk als je inveert. Ik zou als eerst naar wheelcare in het dorpje zeeland gaan om de et af te draaien, kost maar een paar tientjes maar vaak kan je al wel een mm of 5 pakken met het afdraaien en dan kom je al een stuk beter uit. Tevens zou ik ook niet 2 verschillende wanghoogte maten nemen en ik zou de bandbreedte 2cm smaller nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met deze combi van bandenmaat en velgmaten ga je er niet komen met alleen rollen, als je niks aan de et van de velg wil veranderen zal je ook de modderkuip moeten aanpassen als je mooi laag wilt gaan, helemaal als je een keer mensen mee hebt of wat bagage achterin want met deze bandmaat rag je alles stuk als je inveert. Ik zou als eerst naar wheelcare in het dorpje zeeland gaan om de et af te draaien, kost maar een paar tientjes maar vaak kan je al wel een mm of 5 pakken met het afdraaien en dan kom je al een stuk beter uit. Tevens zou ik ook niet 2 verschillende wanghoogte maten nemen en ik zou de bandbreedte 2cm smaller nemen

Als ik de et waarde had willen veranderen had ik dit bij het kopen van de wielen al gedaan, dan was het voor niks geweest.

Wielen zijn op et 35 afgedraaid en op de juiste maat geboord bij bestellen.

 

Wil sowieso de kasten op zijn max (zonder spuiten) laten rollen en als hierbij de modderkuipen aangepast moeten worden kunnen ze dit ook tegen een kleine meerprijs.

 

Eventueel een miniale camber zou ik ook nog niet erg vinden.

Ga zometeen even bellen voor wat extra info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden