Ga naar inhoud
  • 0

water uit interieurfilter


TinusTG

Vraag

Nou vandaag bij hoge uitzondering de Passie door de krasstraat gereden (grouponbon). Bij het stofzuigen na het wassen zag ik schuim op mijn rubberenvloermat aan de bijrijderszijde liggen. Na een heel kort onderzoekje bleek dit uit de interieurfilter te komen. Deze was doorweekt. Deze direct verwijdert en een nieuwe aangeschaft. Vloermat ook nat dus verwarming op standje sambal en proberen de boel droog te krijgen.

 

Hoe kan het dat er zo water binnen komt, als ik hem zelf was is dit nog nooit gebeurd. Het water zou dan binnen moeten komen door het rooster bij de voorraam. Kan dit zo maar of is er wat kapot? Ik heb geen storingen oid.

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Goed bezig geweest.

Heb je ook gecheckt of de plug onder je accu er nog is of dat ie al verwijderd is.

Als deze verstopt raakt kan het water ook via de aanjager naar binnen. Erger is nog dat er water in de rembekrachtiger komt en bij vorst je geen remmen meer hebt.

Rest waarschijnlijk ook nog je deur pakkingen. Als die ook vervangen zijn ben je lek vrij :thumb:

De accu zit aan de andere kant (bestuurderszijde), de accu is laatst vervangen en ik heb geen plug, water of rotzooi gezien. Ik dacht dat dit geen issue was voor een 3c/b6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden