Ga naar inhoud
  • 0

3BG Passat hangt erg laag


evolimited

Vraag

Hallo,

 

Zoals de titel het al wel zegt heb ik mijn vader zijn Passat Variant die erg laag hangt, normaal weet ik dat het net een 4x4 auto lijkt door hoge stand van de auto maar deze heeft juist tegenover gestelde maar ook met drempels nemen of ons oprit afrijden hoor je de bumper over de straat gaan! Nu zijn de veren niet gebroken of andere gekke dingen en ik zie er niet aan af dat het verlagingsveren zijn, nu weet ik niet kan hij door andere onderdelen zo laag hangen? Draagarmrubbers? Schokdempers? Iemand hier bekend mee?

 

Kan ongeveer me hand net tussen wielkast en band krijgen, wat ik wel gaaf vind maar mijn ouders niet zo!

 

Mvg,

Nik

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als het draagarmen of schokbrekers zijn dan ga je die horen kraken en bonken bij het veren. Ik denk dat het verlagingsveren zijn. Ik heb sportline veren er onder zitten en nergens schuurt of loopt hij aan. Op kijn vorige passat had ik eibach verlagingsveren zitten en die is een stuk lager als de sportline veren en schuurde over elke drempel heen. Meestal zit op de veer zelf het merk van bijv H&R, Eibach enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden