Ga naar inhoud
  • 0

Vraag over de installatie van een Golf 6 MF stuur in een Passat 3C


StyloM

Vraag

Beste vrienden van het VWPassat.nl forum,

Ik heb een vraagje. Ik wil heel graag een Golf 6 MF stuur installeren in mijn Passat 3C. 
Het functioneren van de toetsen is geen prioriteit voor mij. Het enige wat ik belangrijk vind is dat de airbag goed functioneert. 
Is dit mogelijk en zo ja, kan iemand in een simpele lijst de onderdelen op een rij zetten die er nodig zijn? 
Wellicht is er iemand die deze kan installeren voor mij voor een gunstige prijs...

Mvg,
StyloM

PS. Ik ben nog niet voorzien van het stuur zelf. Plannen zijn voor over een paar maanden en ik ben nu aan het orienteren alvast.

aangepast door StyloM
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je de functies van het stuur niet belangrijk vind dan zou ik een golf6 stuur zonder MFL nemen.

 

Het mooiste is een MFL stuur met bijbehorende stuurmodule.

 

Volgens mij heeft @@Bakkie die nog in de aanbieding

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de functies van het stuur niet belangrijk vind dan zou ik een golf6 stuur zonder MFL nemen.

 

Het mooiste is een MFL stuur met bijbehorende stuurmodule.

 

Volgens mij heeft @@Bakkie die nog in de aanbieding

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Jazeker heb ik daar interesse in. Het liefst met werkende knoppen natuurlijk. Mijn punt is meer, mocht het teveel gedoe zijn dat het dan niet werkend hoeft te zijn.. Maar goed, het liefst werkend dus... Ik zal Bakkie even benaderen... Thanks!

 

Ik heb nog een stuurmodule liggen met de letter J....voor als hij een toch een stuur wilt met knopjes.

Hoi Rachid, bedankt voor je reactie. Mocht ik er eentje nodig hebben zal ik je benaderen hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet het Fappie en dat is mijn fout, Dacht dat je mij begreep ,maar nee helaas niet.

 

Ga jou meer voederen met Marokkaans eten zodat je de volgende keer mij begrijpt

Meer Marokkaans eten en vooral veel kippetjes is niet erg, maar daar ga ik jou niet meer van begrijpen hoor :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden