Ga naar inhoud

Sloop premie


PeterB69

Aanbevolen berichten

Vandaag eens contact gehad met de vw dealer had namelijk gelezen dat ze nu een slooppremie invoeren voor de euro 1-2-3-4 diesel die min. 6 mnd. op je naam staat en dat kon oplopen tot € 7.000 bij aankoop nieuwe passat Deze week al eens met dealer contact gezocht maar men wist het niet...

Nu kwam dan het verlossende telefoontje.. mijn 2.0 TDI passat met 228.500 km op de klok krijgt idd een premie bij aankoop nieuwe passat van € 7.000,- ik was er in aug. al geweest en toen bood men 6.500 bij aankoop nieuwe passat hetgeen me veel te min was en ik dacht met 7.000 erbij nou dan wordt een nieuwe wel interessant. Echter zoals altijd maakt vw je alleen blij met een dode mus... de inruil gaat niet door men gaat de auto inruiler dan slopen ... :blink2: . echt een auto die er als nieuw uitziet, totaal geen gebreken vertoont slopen ??? zijn jullie gek geworden was mijn reactie... daarop kwam dan de reactie nee slopen de moter de rest mag je dan verkopen aan een opkoper dat komt er dan wel nog bij..... jullie begrijpen vast dat ik daar dus niet intrap eveneens waren actiemodellen en acties zoals gratis dsg enzv. uitgesloten.

 

Typisch voorbeeldje van sigaar uit eigen doos.

Jammer dat dealer daarna mij ook nog dacht bang te maken met het feit dat de inruilwaarde nu snel zal dalen van oude diesel en mogelijk zelfs hogere wegenbelasting komt voor de vervuilende diesel.

Ik heb ze uitgelachen je kunt mijn diesel voor €1500 laten upgraden met adblue achteraf inbouw en die prijs zal snel dalen de auto kan nog jaren mee dat jullie mij een ondeugdelijk product verkocht hebben kan ik niets voor de rekening hiervan zal ik als het zover ooit komt naar Pon sturen... toen werd het stil :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kogel door de kerk Passat gaat eruit. ***************************************************************************************************************************

**************************************************

aangepast door BARRY_TDI
nog geen verkoop rechten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kogel door de kerk Passat gaat eruit. ***************************************************************************************************************************

**************************************************

Tekst weggehaald.

Om onderdelen aan te mogen bieden of te vragen moet je minimaal 100 posts hebben of full member wezen of je koopt een verkooptegoed..

Om deze reden heb ik je post bewerkt.

Zie hier de forum regels verkoop gedeelte

Om full member te worden en niet te hoeven wachten op 100 posten zie hier Zo word je Full Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden