Ga naar inhoud

B8 R-line badges voorschermen


AtW

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik rij een nieuwe B8 Highline Business R en ben hiervoor op zoek naar R-line badges voor op de beide voorschermen, op dezelfde positie als OEM bijvoorbeeld de badge voor 4MOTION geplaatst wordt.

Als voorbeeld heb ik 2 foto's bijgevoegd. Ik weet dat de 4MOTION badges OEM verkrijgbaar zijn, dit vind ik ook wel mooi staan alleen een beetje fout om dat erop te plakken als je geen 4MOTION hebt :mrgreen: .

 

Via o.a. Ali zijn er verschillende varianten verkrijgbaar, vroeg me alleen af of er hier iemand is dit deze R-line badges al eens heeft besteld. Wil proberen te voorkomen dat ik een paar kwalitatief slechte badges krijg, daarom de vraag of er hier nog tips/ervaringen zijn. Alternatief zijn de R-badges welke OEM voor de Golf beschikbaar zijn, maar hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde qua 'fout-gehalte'.

 

Als ik ze binnen heb ga ik kijken hoe het lijkt en of ik ze er definitief opplak, ga wel voor een uitstraling die zoveel mogelijk OEM is dus als het fout lijkt gaan ze er niet op.

 

post-26368-0-04410600-1500968028_thumb.jpg

post-26368-0-62221600-1500968028_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dat de OEM positie bij Golf en Polo, bij de Passat zit hij standaard tegen de deurrand geplakt.

 

Heb een adresje gevonden voor zon badge, deze haal ik binnenkort op en dan ga ik eens kijken hoe het lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
15 minutes ago, Yado said:

Heyy ik had ze een tijd terug gehaald van ali express hoewel ik we verbaasd was van de kwaliteit ze waren heel goed 1x geplakt nooit probleem mee gehad ik heb m precies onder de lijn kunnen plakken zal een foto plaatsen alleen het zijn 2 delen 1 op de deur en ander op de scherm je moet wel heel precies plakken ik zal de link effe bij zetten

€ 12,20  40% Off | 2 Stuks Chrome Gemodificeerde Auto Body Standaard Spatbord Decoratie Variant Auto Sticker Voor Volkswagen Passat B8
https://a.aliexpress.com/_uhPXfR

 

 

aangepast door Yado
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden