Ga naar inhoud
  • 0

Auto mute Bury CC9060


Teddemans

Vraag

Na het wisselen van mijn oude RNS 300 voor een Delphi RCD 510 werkt mijn auto mute van de Bury carkit cc 9060 niet meer. Wanneer ik gebeld wordt, of zelf bel, gaat het radiogeluid niet meer automatisch uit, Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Na het wisselen van mijn oude RNS 300 voor een Delphi RCD 510 werkt mijn auto mute van de Bury carkit cc 9060 niet meer. Wanneer ik gebeld wordt, of zelf bel, gaat het radiogeluid niet meer automatisch uit, Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Volgens mij zit de mute draad op een andere plek. Of anders zou je via VCDS Aux in monitoring aan kunnen zetten, kijk eens of dat werkt?

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Martijn, ik kan niets vinden in VCDS wat betreft Aux in. Wat bedoel je precies met de mute draad op een verkeerde plek? Ik kwam er trouwens vanmiddag achter dat wanneer ik wordt gebeld er wel geluid over mijn linker voor speaker gaat. Op de andere speakers blijft vrolijk de muziek doorspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Martijn, ik kan niets vinden in VCDS wat betreft Aux in. Wat bedoel je precies met de mute draad op een verkeerde plek? Ik kwam er trouwens vanmiddag achter dat wanneer ik wordt gebeld er wel geluid over mijn linker voor speaker gaat. Op de andere speakers blijft vrolijk de muziek doorspelen.

Een van de opties zou AUX in monitoring moeten zijn, maar wellicht heet het anders. Dit houdt in dat je radio omschakeld naar de Bury als die geluid maakt.

 

Met de mute draad op de verkeerde plek bedoel ik dat die draad misschien op andere plek moet bij je "nieuwe" radio.

 

Maar als je links voor wel je gesprek hoort, dan kun je het wellicht al in de radio zelf instellen zonder VCDS

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden