Ga naar inhoud
  • 0

Onregelmatig stationair draaien met warme motor R36


thefamilyman

Vraag

Hoi,

 

Merkte vandaag dat als ik een rit heb gemaakt, en als ik dan stil sta en in P stand sta dat de motor steeds naar 2000 toeren gaat en weer terug naar stationair en dat de hele tijd. Zou dit met brandstof te maken kunnen hebben, want de vrouw heeft hem deze week mee gehad en heeft euro 95 getankt :-( ze had nog niet begrepen dat er 98 in moet.

 

Of kan het nog iets anders zijn?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Intussen is alles opgelost, ben van de week eerst langs de dealer geweest maar die had geen tijd om hem uit te lezen. Dus maar langs de universele garage langs geweest en er kwamen wel wat fouten uit zie foto.

 

Dus dag later terug naar de dealer en laten zien, en ze hebben me er toen een nieuwe sensor in laten zetten. En zij dachten wel dat het door de brandstof is gekomen. Maar goed hij loopt weer lekker rustig nu.

 

Viel me uiteindelijk allemaal nog mee

post-25593-0-32684300-1485549642_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik zie de toerenteller mee bewegen, en gaat gewoon heel rustig naar 2000 toeren en terug. En inderdaad een R36.

@@thefamilyman 

Eerste stap is om hem zeker uit te laten lezen. Dan zou ik de eventuele storingscode hier plaatsen.

 

Heb dit gevonden op google:

"Er zit een slang van een klepje aan je kleppendeksel / kop naar je inlaatspruitstuk. Trek die slang is van je inlaatspruitstuk af en houd dan met je hand het gat in je inlaatspruitstuk dicht. Loopt hij nu wel mooi?"

aangepast door Hrvatinl
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden