Ga naar inhoud

Transporter t6 2017 radio ombouw


Passat Rdi

Aanbevolen berichten

Ik krijg volgende week m'n nieuw transporter t6 highline geleverd ik heb hem vandaag gezien bij de dealer mooie wagen met veel opties maar wat m'n verbazing schept Is de radio???? m'n werkgever heeft geen navi aangevinkt nu zit er een basic compositien radio in met met aux sd en telefoon. Nu zag ik dat de vorm het zelfde Is als de rns zal het mogelijk zijn om er een rns310 in te zetten deze heb ik namelijk liggen. Maar weet niet hoe de Bluetooth geregeld Is bij een transporter t6 ik heb er wel een mfl stuur in en een tacho plus zal de Bluetooth dan nog werken of zal de Bluetooth in de basic radio Geïntegreerd zijn. Iemand toevallig wat info of ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij past de RNS 310 niet, in een T5 zit ook een Rns 500 ipv 510.

Ik rijd al 3 maanden rond in een T6 en heb er een discover Media standaard in zonder Navi

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zojuist de 310 in de transporter gebouwd en hij werkt was achteraf toch plug and play en wat codeer werk heb wel gelijk navi in de teller erbij en radio zenderlijst in de teller toch leuk zo. Maar nu moet ik wel apart een Bluetooth module in gebouwen want bij de discover basic zat de Bluetooth Geïntegreerd in de radio iemand enige idee welke module goed werkt met een rns310 zwart wit teller en stuurbediening met voice control.

post-23587-0-74843100-1485971612_thumb.jpg

post-23587-0-59144200-1485971641_thumb.jpg

post-23587-0-37228800-1485971657_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden