Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 valt uit na ongeveer 30min en dimt niet


RobinRiper

Vraag

Dag iedereen,

 

mijn rns 510 van mn Passat 3C valt elke 30 min uit en dimt niet tevens branden de bedieningsknoppen dan ook niet naast het touchscreen.

Een heel enkele keer doet de verlichting in de knoppen het wel en dimt het scherm automatisch.

Lijkt net of het systeem niet communiceert met de wagen of zoiets.

Wie weet hoe dit opgelost kan worden?

 

mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dan heeft jouw radio geen contact met boordnet en wordt dus niet aan/uit gestuurd. Ook krijgt hij geen info door of lichten aan of uit staan etc.

je scherm tussen de tellers heeft dan ook geen radio informatie of pijlweergave.

 

zou de aansluitkabel eerst eens controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk eerst eens of je contact kan krijgen met adres 37 of 56 met VCDS en dan verder gaan speuren.

Ik ben a.s zaterdag wel in Veenoord, maar helaas geen tijd om je Passat uit te lezen.

 

Jaap @@jaap zou je kunnen vragen

 

Laatst had ik een RNS waar de FW problemen gaf... een RNS kan dan heel raar doen.

Ook zou het aan de voeding RNS kunnen liggen, die heb ik nog liggen mocht dat het geval zijn

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dan heeft jouw radio geen contact met boordnet en wordt dus niet aan/uit gestuurd. Ook krijgt hij geen info door of lichten aan of uit staan etc.

je scherm tussen de tellers heeft dan ook geen radio informatie of pijlweergave.

 

zou de aansluitkabel eerst eens controleren.

Alle @@dieseltje.. RNS 510 heeft niets met het boordnet te maken.

Aansturing gaat via Infotainment Can van het Can Gateway.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ het weekend erop ben je dan ook in de buurt voor eventueel uitlezen

Nee, a.s Zaterdag word mijn nicht 50 jaar, dus daarom ben ik in Veenoord.

Misschien dat ik zondag in Kampen ben... is voor jou 1 uurtje rijden... maar dat hoor je nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@

bedoelde ik ook Ronald :wink:

Maar als die het altijd goed gedaan heeft zou het niet aan adres 37 of 56 moeten liggen en denk ik eerder aan een Slechte Gateway.

 

Maar we weten allebei dat het een Passat is en dat de electronica van een Passat kan Spoken hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden