Ga naar inhoud
  • 0

e-remote contract maar 12 maanden? (GTE)


polder

Vraag

ik rij nu 12 maanden met veel plezier in mijn GTE en vandaag kreeg ik de melding dat mjn e-remote contract is verlopen na 12 maanden  :twisted:

 

Ik kan 'm verlengen voor 12 maanden wat me 60 EUR gaat kosten......

 

Dacht dat het contract was voor 36 maanden maar volgens de VW klantenservice is dit alleen van toepassing op Guide & Inform maar de e-remote is 12maanden.

 

Is dit bij de GTE berijders op dit forum ook zo gebeurd? Hebben jullie misschien een korting gekregen, al was het maar omdat de app verre van lekker werkt.....

 

grt

Polder

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja, bij mij ook afgelopen na een jaar (Passat GTE november 2015). Car-net Guide&Inform ook trouwens, ondanks dat dat volgens mij 36 maanden zou moeten lopen. De VW klantenservice doet er niets aan, ik heb besloten om hier geen tijd meer aan te besteden: De e-remote app is niet altijd betrouwbaar en live verkeersinformatie kan ik ook via Carplay van Apple op het scherm van de Discover Pro krijgen. 

 

De klantenservice van Volkswagen NL scoort wat dit betreft een dikke onvoldoende. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn e remote ook verlopen . Toch maar weer geactiveerd. Het opstand activeren van de verwarming in de winter toch wel aangenaam.

Als je inlogt bij car net, staat onder kopje mijn contracten , in mijn geval, dat Car-net guid& inform wel 36 maanden geldig is.

Echter hier tot op heden geen gebruik van gemaakt, weet eigenlijk niet zo goed wat ik met die optie kan,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn e remote ook verlopen . Toch maar weer geactiveerd. Het opstand activeren van de verwarming in de winter toch wel aangenaam.

Als je inlogt bij car net, staat onder kopje mijn contracten , in mijn geval, dat Car-net guid& inform wel 36 maanden geldig is.

Echter hier tot op heden geen gebruik van gemaakt, weet eigenlijk niet zo goed wat ik met die optie kan,

 

Car-net guide & inform is het carnet deel op je navigatie systeem. De online gegevens die hij via de discover binnen haalt (googel earth, streetview, online verkeersinfo etc.)

 

Vind het ook behoorlijk verwarrend dat ze de e-manager in de app store ook gewoon car-net noemen.

Op mijn offerte van de garage staat onder opties en accesoires car-net 36 maanden, dus zeer misleidend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden