Ga naar inhoud
  • 0

Wat is dit voor een stekker?


VWPassatje3bg

Vraag

Hallo,

 

Sinds een week heb ik een 3c uit 2007 2.0 tdi bmp motor. Auto bevalt me nu heel goed maar ik heb er wel een paar vragen. Een daarvan is er zo mfd 2 in maar de cd wisselaar is er uit gehaald door de vorige eigenaar. Er zit wel een stekker in op een aux aansluiting. Maar wat is het voor stekker en kan ik daar een apparaatje op zetten om sd card en usb te kunnen af spelen?

post-23155-1479368504,3259_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ok, dat heb ik gemist of ben ik dan weer vergeten????

 

Stekker kun je zo verwijderen en andere stekker plaatsen. Je kunt ook zeggen dat je een kabeltje met mini jack plaatst (of aux/usb aansluiting in dashboard kastje oid) zodat je je telefoon of een mp3 speler kunt gebruiken voor muziek.

 

Je zou ook de mfd kunnen verkopen en een andere radio/navi plaatsen waarbij dit alles via BT loopt. After market heb je leuke systemen met een leuke prijs waar ongeveer alles geïntegreerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

???????? ik zag ook dat je gepost had over een BT module. Wellicht is een rns315 ook een optie. Ik heb ook de 315 en bel via de radio, stream audio, navigeer en werkt allemaal perfect, ook de bediening met knoppen op stuur.

Voordeel tov 510 is dat hij niet echt diefstal gevoelig is en dat ze erg betaalbaar zijn.

 

Succes????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden