Ga naar inhoud

Sonniboy


JanvB

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik overweeg om Sonniboy als zonwering voor mijn Passat te nemen.

 

Nu is mijn vraag wat zijn de ervaringen hiermee?

 

En hoe bevestig je deze, als ik me goed heb ingelezen moet je bij sommige modellen houders plakken op bepaalde delen of is dat bij een Passat niet van toepassing?

 

Ik hoor het graag! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet twijfelen en gewoon doen.

Heb in mijn 3B 5,5jaar de Sonniboy's gehad en nog voordat ik de 3C op de oprit had staan lagen er al Sonniboy's te wachten.

Voordeel is dat de achterruit uit 1 stuk tov andere merken.

De Boy's worden geklemd met specialen klemmetjes tussen/achter de rubbers bij de achterdeuren. Bij de achterste 3 ramen klemmen ze tegen de hardere bekledingsdelen. Makkelijke vind ik dat je ze er zo weer uit hebt. Klein nadeel is dat de stof gevoelig kan zijn bij scherpe dingen die erlangs kunnen schampen.

Overigens staat er hier volgens mij nog een setje te koop.

Succes.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook gehad, alleen vind ik persoonlijk tinten mooier.

Het voordeel van een sonniboy is dat de achterramen gewoon open kunnen en de kids geen last hebben van de zon.

Het voordeel van een hoog kwalitatief folie is dat het lekker koel in de auto blijft, waardoor de achterramen niet open hoeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ca €150,- laat je de auto in OEM tinten. Sonniboys zou een leuk alternatief zijn als een set €30/40 kost. Bij sonniboys heb je in de winter (sneller) van ijsvorming tussen raam en sonniboy.

 

Het ziet er echt wel goed uit, begrijp me niet verkeerd, maat folie is écht een mooiere oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb getinte ramen en daarbij nog eens van die panelen erin kinderen hadden toch nog wel eens last van de laagstaande zon, kan je nu vertellen nu niet meer, maar voordeel is nu wel dat je nog naar buiten kan kijken en als ik nog donkerder folie had was dat niet zo! En als ze niet nodig zijn makkelijk van tint te veranderen door panelen eruit te halen????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ca €150,- laat je de auto in OEM tinten. Sonniboys zou een leuk alternatief zijn als een set €30/40 kost. Bij sonniboys heb je in de winter (sneller) van ijsvorming tussen raam en sonniboy.

 

Het ziet er echt wel goed uit, begrijp me niet verkeerd, maat folie is écht een mooiere oplossing.

Die prijzen hoor ik toch niet. Als de deurpanelen ed. verwijdert worden en goede folie gebruikt worden dan ben je toch min. 400 kwijt incl achter ruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@wheeler gemiddelde prijzen wat ik zo zie is €150,-/€200,-. Of de deurpanelen eraf gaan weet ik niet, dat kan ik makkelijk zelf doen in 5 minuten tijd... welke folie durf ik niet te zeggen. Denk ook niet dat folie op een platte ruit plakken heel moeilijk is.

 

Ik ga morgen zelf folie aanbrengen bij mijn B7. Ik heb heel wat filmpjes gezien en heel erg moeilijk is het niet. Althans, ik weet natuurlijk niet hoe mijn folie zich laat verwerken tov de folie in de filmpjes. Folie was niet heel duur, wat niet altijd iets over de kwaliteit zegt.

 

Zal t resultaat wel even posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb getinte ramen en daarbij nog eens van die panelen erin kinderen hadden toch nog wel eens last van de laagstaande zon, kan je nu vertellen nu niet meer, maar voordeel is nu wel dat je nog naar buiten kan kijken en als ik nog donkerder folie had was dat niet zo! En als ze niet nodig zijn makkelijk van tint te veranderen door panelen eruit te halen

Ik heb OEM getinte ramen maar idd nog steeds de wens voor sonniboys want zon(licht) schijnt er nog steeds behoorlijk door... als er en tukkie gedaan moet worden. Hehehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden