Ga naar inhoud
  • 0

iphone 7 verbindt slecht


Wimh

Vraag

Dag, ik hoop in de goede rubriek terecht te zijn gekomen.

 

Na aanschaf van een IPhone7 heb ik problemen met de handsfree bluetooth-verbinding met de Passat 

 

De verbinding valt voortdurend uit. Als ik telefoon en auto weer opnieuw opstart gaat het weer een tijdje goed maar na enige tijd is het weer mis.

 

Opvallend is ook dat hij de plaatjes van de Iphone (portretten bij telefoonnummers) niet weergeeft, dat deed mijn vorige Android-toestel wel.

 

Uiteraard heb ik opnieuw installeren en verbinden allemaal al geprobeerd.

 

Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

 

Groet, en alvast bedankt.

 

Wim

 

 

p.s. mijn infotainment-systeem is Discover Pro

aangepast door Wimh
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb er in zowel mijn T5 en de CC geen last van. In beide de bestaande telefoonlijsten terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw aangemeld. Ik heb wel 1 van de laatste types modules.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank EdB6CC voor je reactie.

 

Kun je iets specifieker in je antwoord zijn; ik ben een beetje digibeet. Hoe doe je dat 'in bestaande telefoonlijsten' teruggaan naar de fabieksinstellingen' ? Doe je dat op de auto of op de telefoon en hoe doe je dat dan?

 

Alvast dank voor je hulp.

 

Groet,

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oh sorry

Ik wis de bestaande telefoonlijsten op de rns 510. En dan laat ik de telefoon opnieuw zoeken, die ziet de Vw phone (rns) en dan opnieuw koppelen.

Wanneer je een rns en Passat hebt zit de telefoonmodule onder de bijrijdersstoel.

Gr Ed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch dank voor je moeite, EdB6CC, ik neem er van mee dat het wellicht een goed idee is de telefoonlijsten in de Passat te wissen en dan opnieuw verbinding te maken.

 

Als iemand nog tips heeft houd ik me uiteraard dankbaar aanbevolen.

 

Groet,

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden