Ga naar inhoud

Matten met VW logo


alaskabear

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb een Passat Highline uit 2000, en bij mij zaten de pinnen zowel voor als achter. Ik heb een half jaar geleden ook nieuwe matten gehaald bij de dealer, en die paste inderdaad niet bij mij, andere bevestigingen en achter zaten er inderdaad geen gaten meer in de matten. Schijnt dat ze vanaf een bepaald bouwjaar overgestapt zijn op andere bevestigingen. Achter kan je de pinnen er wel zo uit halen. Maar ik ben ook niet echt meer te spreken over de kwaliteit van die matten. Dus eigenlijk ben ik ook nog steeds op zoek naar andere matten. Het liefst in de zelfde kleur als het interieur (beige), ik heb er nu zwarte in liggen.

 

@guyke, als jij de versaille ook in de 3B kleur beige kan krijgen, en aansluiting voor de "oude" type, dan heb ik wel interesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er steeds meer op lijken dat er geen 2 auto's hetzelfde van de band af komen daar bij VW. Misschien was die kerel die de pinnen achterin moest monteren op de dag dat Thijs en mijn auto van de band afkwamen ziek of moest hij even plassen ?? wie weet. de wegen van VW zijn ondoorgrondelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de matten die ik lever zijn van voor voorzien van de originele bevestigingspinnen en vanachter niet ,maaaaar vanachter laat ik de matten maken in een geheel ,dat wil zeggen dat ze ook de midde tunnel bedekken waar meestal de kinderen met hun voeten op zitten en die ook vuil wordt . fotos zullen alles duidelijk maken .

en ja ik kan de versailles in de beige uitvoering krijgen ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

in dit forumtopic staat mYst z'n auto (volvo v40), waarin ook een mattenset ligt die van bij mij komt, zwart versailles met blauw racing afgeborduurd:

 

http://volvo40forum.nl/index.php?topic=2438.0

 

nog wat foto's zoals beloofd:

 

matten1.jpg

 

versailles beige voor golf 1 cabrio

 

matten2.jpg

 

matten3.jpg

 

Rover 45 Versailles zwart, donkergroen afgeboord

 

matten4.jpg

 

matten5.jpg

 

Versailles zwart voor porsche boxster

 

matten6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

in dit forumtopic staat mYst z'n auto (volvo v40), waarin ook een mattenset ligt die van bij mij komt, zwart versailles met blauw racing afgeborduurd:

[

 

Hoi guyke,

 

Ziet er goed uit (alleen jammer van die auto :lol: )

 

Ik heb de originele matten (velours) die er netjes uitzagen, maar na een jaar zat er al een gat in bij het rem/gaspedaal.

 

Ik zag dat jou matten een verstevigingstuk hebben. Dat zal dus wel wat beter zijn.

 

En ook niet onbelangrijk, wat kosten de matten voor een 3B variant in een zwarte uitvoering met een lichtblauwe bies a la Volvo. Incl. de clubkorting uiteraard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn facturen eens goed bekeken en eens uitgerekend wat een mooie prijs ik kan maken voor de clubleden .

excl verzendkosten kan ik mijn duurste uitvoering van mat aan 43 euro verkopen . (per set)

natuurlijk kan men dan de kleur van mat en de kleur van de omranding bepalen .

wat ook niet onbelangerijk is is dat men na ettelijke jaren wanneer de matten versleten zijn deze per een kan bestellen (chauffeur alleen ).

vermits deze mat het meeste afziet en soms de rest nog nieuw is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn facturen eens goed bekeken en eens uitgerekend wat een mooie prijs ik kan maken voor de clubleden .

excl verzendkosten kan ik mijn duurste uitvoering van mat aan 43 euro verkopen . (per set)

natuurlijk kan men dan de kleur van mat en de kleur van de omranding bepalen .

wat ook niet onbelangerijk is is dat men na ettelijke jaren wanneer de matten versleten zijn deze per een kan bestellen (chauffeur alleen ).

vermits deze mat het meeste afziet en soms de rest nog nieuw is .

 

Dat is ook een belangrijk voordeel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kleur beige is de kleur die men ziet op de foto en de aansluitingen zijn dan perfect op maat en voorzien voor een passat de ronde klik aansluitingen .

en ja ze zijn even duur als bij de dealer maar ze zijn wel 3x beter van kwaliteit en mijn matten zijn te bestellen op kleur .

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig genoeg moet ik elke zondag werken .

ik heb een heel grote stand op de zwarte markt in tessenderlo .

verkoop daar auto accesoires zoals (mattensets,autohoezen,wieldeksels,pookhoezen,pookjes,enzenz)

ik vetegenwoordig de merken (autostyle,carpoint,enzenz ben in onderhandeling bij d&w).

als er eens zaterdag iets georganiseerd word en de nieuwe auto is klaar dan kom ik zeker eens af .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk wel dat ik die zaterdag de 27 oktober naar die meeting ga .

mijn nieuwe passat zal dan nog nie klaar zijn maar de ouwe mag ook gezien worden .

als iemand matten wil bestellen neem ik ze wel mee naar daar .

moet dat wel nog bevestigen op de forum meetings .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

grijs of zwart geen probleem dat verkoop ik gewoon weer verder op de markt .

maar beige dat is een ander paar mouwen dat geraak ik nooit meer kwijt .

eenmaal besteld in het fabriek kan ik ze niet meer terug geven .

ik neem trouwens een aantal setten matten mee in de kleur zwart .

als iemand ze mooi vind op de meeting kunnen ze ze nog kopen .

over welke kleur heb je het eigenlijk ??.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb stalen van elke kleur van mat ,zo kunnen de mensen beter zien wat ze willen en gaan ze ook sneller tot bestellen over .

anders moet ik die stalen eens mee nemen naar de meeting en kun je daar beter vergelijken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden