Ga naar inhoud

Opzoek naar een Passat 1.8t


Bongers-70

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Bas Bongers en kom uit Roggel (vlak bij Roermond) en ben momenteel in het bezit van een Passat 1.8 3b. Nu begint deze langzaamaan wat kleine problemen te krijgen en dan vooral het elektrische gedeelte begint na te laten. Ook staat de teller nu bijna op 278.000 km dus het word tijd voor wat anders.

 

Ik ben nu opzoek naar een andere Passat omdat het gewoon fijne wagens zijn om in te rijden en ze hebben een heerlijk comfort. Het geen waar ik naar opzoek ben is een 1.8 turbo met maximaal 140.000 km op de klok. Eventueel zou het ook een 2.0 20v mogen zijn, maar ik heb liever de eerder genoemde motor. Hebben jullie tips of misschien wel een aanbod voor mij ?

 

Mvg

 

Bas Bongers

Link naar reactie
Delen op andere sites

De motor is inderdaad nog helemaal goed, verbruikt helemaal geen olie, maar de rest er rond omheen begint na te laten. Een raam in het achterportier functioneert niet meer. Dit heb ik een half jaar geleden ook bij het raam van de passagierskant gehad, en deze heb ik toen laten maken. Bij een deur doet de centrale deurvergrendeling het niet meer. De verlichting voor de ventilatie te bedienen doet het niet meer. De verwarming doet het sinds deze week ook niet meer en er zijn meer kleine dingen die alles bij elkaar een dure reparatie worden.

 

Ik heb al 2x reparaties gehad voor meer dan 1200 euro en dat is het mij niet waard omdat nog eens te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze advertentie had ik idd al gezien, maar van binnen ziet die er niet mooi uit. Dit is natuurlijk wel op te knappen maar het liefst koop ik er een waar dit gewoon bij in orde is.

Wat ik ook vreemd vind aan bij deze passat is dat hij best goedkoop word aangeboden t.o.v. de andere advertenties op internet. Deze meeste staan te koop voor 4 a 5 duizend.

 

Groeten Bas

aangepast door Bongers-70
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden