Ga naar inhoud

RSN510 Update probleem


Rhino

Aanbevolen berichten

Ik wou self de RSN510 navigator van mij VW Passat bj 2009 update met nieuwste kaart (v13) maar het lukt mij niet. Daarom ben ik naar de VW dealer gegaan om hem daar te laten uitvoeren maar daar was het ook niet gelukt. De dealer heeft mij geadviceert om als nog de laser van de DVD speller van de navigator schoon te maken dan mischien gaat het lukken. Dit heb ik niet gedaan want ik vreest dat het fout kan gaan.

Heb iemand sort gelijk ervaren? Ik wil graag advise.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe handig je bent maar ik heb het al meerdere malen gedaan en het kan geen kwaad.

Ik heb geprobeerd, na paar keer ging alles uit. Dus geen navigatie, radio en Park Assistant. De VW dealer heeft toen de systeem gereset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan met SD, maar dan heb je nog deels je DVD speler nodig.

 

Maar je zegt dat je ze op CD hebt staan.... als dat zo is dat ligt daar de fout... ze moeten nl op een DVD staan.

Ik wil hier best verder op in gaan, maar dan via PB.... het is nl niet toegestaan om via het forum hier over te discusseren.... als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan met SD, maar dan heb je nog deels je DVD speler nodig.

 

Maar je zegt dat je ze op CD hebt staan.... als dat zo is dat ligt daar de fout... ze moeten nl op een DVD staan.

Ik wil hier best verder op in gaan, maar dan via PB.... het is nl niet toegestaan om via het forum hier over te discusseren.... als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Oops! Sorry, ze staan op dvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden