Ga naar inhoud
  • 0

Interieur verlichting bij open.


Pb7

Vraag

Hey,

 

Weet iemand hoe je bij een b7.

De interieurverlichting aan kan zetten?

Dat bij openen met de sleutel aan gaat .

De leaving home werkt wel goed dus de koplampen gaan aan. Ik heb bij een b6 gezien dat dan ook de interieurverlichting mee aangaat.Dat wil ik ook!!! Moet ik dan nog aan een bepaalde gateway voldoen ??? Ik heb namelijk een comfortline.

 

Groet , Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

mijn lichtschakelaar staat altijd op "aan", maar volgens mij gaat de interieur verlichting aan bij ontgrendeling van de auto, ongeacht de stand van die knop. of bedoel je de knop van de interieurverlichting (die in de hemel?)

 

ik heb wel geen lichtsensor, maakt dat misschien ook nog 'n verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Das de presentatie van je auto????

Als je s'avonds weg gaat en je doet je auto van het slot dat alle rode lampjes in de auto ook meteen aan gaan . Het is een stukje van je coming home leaving home. Ik wil gewoon graag weten of dat bij een b7 ook aan te zetten is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is bij mij altijd zo volgens mij.

ben niet zeker, maar volgens mij is dat bij mijne niet (tacho licht wel op dacht ik).

 

moet er 'n keer op letten, valt niet zo hard op met heel m'n instapverlichting, voetverlichting en hemelverlichting die dan allemaal aangaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het dus bij een b6 gezien maar die is origineel highline . De mijne doet het dus niet. Maar je instapverlichting heeft er niks mee te maken. Ik bedoel dat het allemaal aangaat zonder een deur te openen . Alleen met de sleutel ontgrendelen. Ik moet eerst sleutel in het contact duwen. Gaat de binnenverlichting uit en de rode dashboard verlichting aan raamschakelaars etcetera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden