Ga naar inhoud
  • 0

Bochtenverlichting


gti-mkv

Vraag

Stomme vraag misschien, maar kan het hier niet echt duidelijk terug vinden.

 

Die bochten verlichting naast m'n mistlampen, die langzaam uit- en aangaan bij bochten en gebruik van knipperlicht. Kan ik die eenvoudig vervangen door led of halogeen lamp zodat het dezelfde kleur krijgt als mijn xenon verlichting? Dus meer blauw achtig dan nu...

aangepast door gti-mkv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

weerstand is misschien niet eens nodig, dat zijn al redelijk zware LED's he ;)

Nou volgens de leverancier is 100W een aanname van de lichtopbrengst, maar volgens diezelfde leverancier is  de stroom opname gering, ze geven alleen niet precies aan hoeveel maar de canbus gaat vrijwel zeker reageren.

Ik heb de weerstanden al liggen dus die gaan parallel geschakeld worden, maar je weet maar nooit dus zal ze eerst gewoon monteren...

 

Grtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die ga je op de b7 zetten als ik goed begrijp?

Hou je ons op de hoogte van de afloop?.

Zou leuk zijn voor bochtenverlichting denk ik,mistlampen zitten er bij mij maar voor de show op geloof ik,als je ze aanzet gaat dimlicht uit.....word weer coderen zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die ga je op de b7 zetten als ik goed begrijp?

Hou je ons op de hoogte van de afloop?.

Zou leuk zijn voor bochtenverlichting denk ik,

Jazeker, Bochtverlichting en mistlamp is zelfde unit, na montage coderen dat mistlicht wordt bij geschakeld bij DRL, dan zijn we overdag ook zichtbaar.

Ik heb nu xenon in dimlicht, maar bij een bocht gaat er onderin de bumper de H8 aan, kleurverschil is niet mooi...

Keep U posted..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou de led lampen zitten erop, en ikmoet zeggen ben tevreden over het resultaat.

De Canbus laat zicht toch spreken dus moest er ook een weerstand op, die door het vermogen warm word en dus op het chassis gemonteerd moest worden,

Omdat ik niet in de originele draadboomwil solderen / knippen heb ik de weerstand direct parallel op de led-lampen gesoldeerd....

Ik ben er tevreden over,,,,

Grtzzzzzz

post-24257-0-04055900-1457627600_thumb.jpgpost-24257-0-94635000-1457627623_thumb.jpgpost-24257-0-22723000-1457627643_thumb.jpgpost-24257-0-36641200-1457627718_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden