Ga naar inhoud
  • 0

Hulp nodig voor mijn alle eerste mod.


Medmoi

Vraag

Beste forum leden, binnenkort wil ik een aantal aanpassingen doen aan de auto zoals o.a.het toevoegen van mistlampen. Maar voordat ik hiermee ga beginnen en van alles ga bestellen zou ik graag willen weten wat ik allemaal kan en al heb en of ik een andere boornet nodig heb dit op advies in dit forum nou is mijn vraag kan iemand mij misschien ermee helpen met het uitlezen (VCDS) Ik woon in Ommen en kom ook regelmatig in Amersfoort maar ben ook bereid om een stukje voor te rijden.

 

Alvast bedankt.

 

Medmoi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

je kan het oem look doen zonder boordnet heb ik ook gedaan.

uit China een set mistlampen met roosters en een uni. kabelset.

je sluit het aan op je oem lichtschakelaar en het werkt. 

 

als je verder wilt modden moet je wel een nieuwer boordnet nemen.

 

groetjes

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een hele mooi set grill met ingebouwd led drl gezien op Ali express en verlichting sensor met schakelaar ik zal vanavond als ik thuis ben de foto's posten welke ik bedoel en als het te doen is zonder een andere boordnet meteen bestellen ik weet niet of het voor een beginneling te doen alle adviezen zijn welkom.

 

En ja thanks voor de reacties.

 

Groetjes.

Medhous.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die met drl met die grill is wel heel lelijk vind ik. Ziet er niet meer origineel uit.

 

Als je perse drl wilt heb je in china knipperlichten met drl 150 euro ong. Dan zou ik voor die gaan. Ziet er veel mooier uit.

 

En als je toch een nieuwer boordnet wilt heb ik nog een 3c8 boordnet liggen. (Van een passat cc)

 

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

aangepast door serow
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou begin te twijfelen ook nog ik vind die chroom op de grill om de mislichten mooi de standaard grillrooster van de passat vind ik zelf niet zo mooi.Nog maar goed rond speuren denken ik.ik leer telkens meer op dit forum ik heb een filmpjes gezien met die mod die bedoeld. STRAK hoor.

 

Groeten.

Med.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden