Ga naar inhoud
  • 0

Blanke lak los van koplamp en doffe koplamp


STA

Vraag

Goedemorgen allen,

 

De linker koplamp laat het beschermlaag los, er is al een flink stuk van af. Weet iemand of dit te repareren is en of dit een probleem gaat worden met de apk??

Zie onderstaande foto's van de koplamp.

post-21234-0-22428900-1439972715_thumb.jpg

post-21234-0-77043300-1439972743_thumb.jpg

 

De rechterkoplamp begint dof/geel te worden nu zie ik op carclean.nl onderstaan de pakket, is dit het juiste pakket om de koplampen weer mooi helder te krijgen?

http://www.carclean.nl/product/Meguiars/Heavy_Duty_Headlight_Restoration_Kit_G3000_102188

 

Zie onderstaan de foto's

post-21234-0-65911600-1439972819_thumb.jpg

post-21234-0-50240900-1439972837_thumb.jpg

 

Graag jullie meningen

 

 

Groet Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Waar je dat laten doen? Halen ze dan die uv laag er helemaal van af?

Wat ik afgelopen zaterdag bij Arthur zijn lampen heb gedaan is wet sanden 800 dan 1200 en eindigen met 2000. Zo schuur je idd de uv laag weg en evt krassen. Vervolgens heb ik een back plate voor op de DAP met hele fijne schuurschijfjes. Korrel weet ik niet. Dan wordt de lamp melkwit. Dan met de DAP polijsten met polijspasta en je lampen zijn als nieuw. Sunblocker erop en elke 3 maanden bijhouden.

 

Ze doen het overal wel, zou zeggen je bent welkom naar denk dat het te ver word voor je. Mss @@Jee13 een pb doen. Die zit dichterbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ff weer uit 't stof halen..

Heb voor de 3B originele xenon koplampen gekocht, maar deze zijn een klein beetje dof.

Niet zozeer dat het storend is, maar heb 't graag glashelder  :mrgreen:

Waarmee moet ik beginnen?

Heb al begrepen dat ik eerst moet beginnen met wetsanden, en dan polijsten met de DAP.

Welke polijstpasta en pads kan ik het beste gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou ze naar de koplampdoktor brengen, die maken ze weer netjes en zetten ze ook weer in een UV werende coating zodat ze aankomende jaren ook weer beschermd zijn tegen de elementen.

 

Anders blijft het vechten tegen de tijd tot ze weer vergelen en dof gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ff weer uit 't stof halen..

Heb voor de 3B originele xenon koplampen gekocht, maar deze zijn een klein beetje dof.

Niet zozeer dat het storend is, maar heb 't graag glashelder :mrgreen:

Waarmee moet ik beginnen?

Heb al begrepen dat ik eerst moet beginnen met wetsanden, en dan polijsten met de DAP.

Welke polijstpasta en pads kan ik het beste gebruiken?

Bijvoorbeeld

Monello mezzo - orangje pad

Monello finalle - witte pad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou ze naar de koplampdoktor brengen, die maken ze weer netjes en zetten ze ook weer in een UV werende coating zodat ze aankomende jaren ook weer beschermd zijn tegen de elementen.

 

Anders blijft het vechten tegen de tijd tot ze weer vergelen en dof gaan worden.

Wie is dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

niet in de buurt, maar misschien dat je wel eens deze kant op komt...(Nijmegen)

 

 

www.koplampalsnieuw.nl

 

zit in grave ( bij nijmegen)

 

Kunt de lampen ook opsturen, en in een straal van 20km kom t ie aan huis zonder voorrijkosten.....misschien dat je hier in de buurt van Nijmegen vrienden/kennissen of dergelijke hebt zitten..

aangepast door passat_v5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de info,heb gelijk op de site gespiekt en vindt het wel interessant.

 

Zijn deze prijzen ook voor passat leden of zijn er andere prijzen :mrgreen:

Ik denk dat als je met meerdere gaat/doet zul je wellicht korting krijgen, contact hem anders ff.

aangepast door passat_v5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als jullie bereid zijn om naar 't Harde te komen wil in in overleg met @@tiptronic Alfred wel een koplampen poets meet organiseren waar Daniël en ik de koplampen schuren polijsten en sun blocker aanbrengen.

Hou wel in dat we max 7 paar lampen kunnen doen. Dan zijn we van 09.00 tot 21.00 bezig non stop

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden