Ga naar inhoud

Trekhaak Passat Cc; aftermarket?


blastaway

Aanbevolen berichten

We moeten een trekhaak op de CC. Deze zal naast de v70 ook vaker de caravan trekken. Ik weet nu alleen niet wat te doen.

Ik lees hier dat aftermarket trekhaken problemen geven met canbus en PDC etc.

Kan ik wel een aftermarket trekhaak met originele kabelboom nemen?

 

Ben ook aan twijfelen welke trekhaak. Vaste, afneembaar en dan nog horizontaal of verticaal afneembaar. Met of zonder nieuw onderdek met klepje. Kan eventueel ook later?

 

Heeft iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halfklapbare trekhaak van B7 is inderdaad geweldig

deze zou toch ook achter een afdekplaat moeten passen Lucas?

 

vraag is of dan bevestigingspunten van CC en B7 gelijk zijn en kabelboom naar boordnet moet je toch zelf maken, dus deze is wel aanpasbaar, vermoed ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn vorige auto, Sharan (geen Canbus), had ik gekozen voor een Bosal afneembare trekhaak met originele kabelboom. Kabelboom heb ik toen door de dealer laten installeren (i.m.v. aanleggen constante plus). Bosal heeft nu ook wegklapbare trekhaken in het assortiment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm. De prijzen zijn zo hoog vind ik voor origineel. Dat is wel balen. Ik ben daarom aan het kijken wat een verstandige besparing is. Een vaste trekhaak is wellicht nog een optie als dat veel scheelt. Of later de afdekkap plaatsen

ik heb m'n trekhaak bij NNP gehaald, scheelde behoorlijk wat hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben daar samen met guy gewoon binnen gelopen toen en naar buiten gelopen met 'n OEM afneembare trekhaak, 'n volledige passat kabelboom, 'n passagiersdeur en 'n reservewiel

 

in jouw geval zou ik misschien wel eerst ff 'n keertje bellen, gezien maastricht - alken toch wat verder rijden is dan hasselt  -  alken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halfklapbare trekhaak van B7 is inderdaad geweldig

deze zou toch ook achter een afdekplaat moeten passen Lucas?

 

vraag is of dan bevestigingspunten van CC en B7 gelijk zijn en kabelboom naar boordnet moet je toch zelf maken, dus deze is wel aanpasbaar, vermoed ik

Weet niet of het bij een Passat CC past gezien de vorm van de bumper. Passat CC is niet hetzelfde als CC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden