Ga naar inhoud

Airride Passat 3B Syncro 4Motion sedan


RohanV6

Aanbevolen berichten

Hoi leden,

 

Weet er iemand waar je voor een betaalbare prijs een goede set Airride kan kopen voor de Passat 3B SYNCRO 4MOTION SEDAN?

Op het internet kom ik alleen maar setjes tegen voor de 4Motion variant en de normale 2 wiel aangedreven Passats.

Of kan je het Airride systeem ook gebruiken van de variant voor de sedan?

Hoor het graag van jullie!

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Mark91 Dus ik kan gewoon een airride set nemen van een variant 4motion 3b toch?

Ik denk dat ik ipv een schroefset voor een airride systeem ga.

Is denk ik wat makkelijker hier in Rotterdam met al die verschillende drempels met verschillende hoogtes.

Daar kan je 'm toch wel voor gebruiken?

aangepast door RohanV6
Link naar reactie
Delen op andere sites

airlift kost 2800 euro voor 4motion.

 

Heb een setje gevonden voor €1674,- van het merk Bagyard speciaal voor 4Motion 3B variant, aangezien de sedan en variant 4Motion hetzelfde zijn kan ik die gewoon nemen denk ik.

Iemand ervaring met dit merk Airride?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan wel een gebruikte set neem ik aan? Nieuw ga je ze voor die prijs niet krijgen ben ik bang.. :wink:

 

Weet niet of je vaak de kofferbak vol hebt liggen? Want de tank en compressor nemen best wat ruimte in beslag. Of je moet alles in de reservewielbak plaatsen, maar dat gaat ten koste van je reservewiel ( zou ik persoonlijk niet willen..). Ook is het installeren behoorlijk wat meer werk dan het plaatsen van een schroefset.

 

Maar verder vind ik het ideaal! :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan wel een gebruikte set neem ik aan? Nieuw ga je ze voor die prijs niet krijgen ben ik bang.. :wink:

 

Weet niet of je vaak de kofferbak vol hebt liggen? Want de tank en compressor nemen best wat ruimte in beslag. Of je moet alles in de reservewielbak plaatsen, maar dat gaat ten koste van je reservewiel ( zou ik persoonlijk niet willen..). Ook is het installeren behoorlijk wat meer werk dan het plaatsen van een schroefset.

 

Maar verder vind ik het ideaal! :thumb:

 

Is een splinternieuwe set Sander, is van een webshop.

Ik denk dat ik dan de tank en compressor in de reservewiel bak ga (laten) plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je dit gezien :

Bagyard Bombers
Type onderdeel: Airstruts Rear

 

die kosten namelijk het zelfde als wat jij aangeeft.

Dit zijn dus alleen achter poten voor 4motion. voor de voorkant nog een keer € 1260 erbij. en dan nog tank, compressor, meters, schakelaars, leidingen, enz.

Dan kom je met "instapsetje" Bagyard maar zo in de buurt van de € 3800 zonder inbouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je dit gezien :

Bagyard Bombers

Type onderdeel: Airstruts Rear

 

die kosten namelijk het zelfde als wat jij aangeeft.

Dit zijn dus alleen achter poten voor 4motion. voor de voorkant nog een keer € 1260 erbij. en dan nog tank, compressor, meters, schakelaars, leidingen, enz.

Dan kom je met "instapsetje" Bagyard maar zo in de buurt van de € 3800 zonder inbouw.

 

Yep, jullie hebben gelijk. Heb niet goed gelezen.. :neutral:

Dan wordt het gewoon een schroefset van AP.

€3800,- vind ik wel veel te duur.

Setje van AP is rond de 500,- voor de 4Motion, dus dat word 'm dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden