Ga naar inhoud
  • 0

Binnenverlichting niet aan bij motor uit of portier open


rdol

Vraag

Wat me gisteren opviel is dat bij het uitzetten van de motor de voorruit binnenverlichting niet automatisch aan gaat (schakelaar in middenstand). Met de schakelaar gaat hij wel aan als ik die verschuif. Lampje is dus niet stuk.

 

De verlichting achterin gaat wel aan.

 

Ik heb wel zitten prutsen met mijn regensensor... kan het wezen dat er een connector los zit...of kan dat niet omdat hij wel op de schakelaar reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zie op ELSAWIN dat de schakelaar in het portierslot zit. De dealer verkoopt ze niet los. Fijn hoor......

 

Dat demonteren gaat voorzover ik kan zien gepaard met het demonteren van een miljoen onderdelen van de deur. Sjah... dat laat ik voorlopig zitten tot het weer wat warmer wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat me gisteren opviel is dat het lampje onderaan de deur wel aan gaat bij het openen van het portier. Betekent dit dat de portierschakelaar 100% goed is..?. Zitten er soms 2 gloeidraden in de binnenverlichting (bij de spiegel). Eentje die met de schakelaar bij de spiegel wordt bediend en eentje via het portierslot..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

OK, duidelijk. Binnenverlichting is ook maar 1 gloeidraadje (zoals was te verwachten) zag ik net. Weet je zo of dat lampje ook zou moeten branden op het moment dat ik de motor uitzet en de deur nog dicht heb.....? Kan me dit niet goed herinneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden