Ga naar inhoud
  • 0

Airco pomp RIP


stanis40

Vraag

Sinds ik de auto heb vond ik de koeling van de airco in vergelijk met mijn Mondeo maar naadje pet, heb toch best wel vaak zitten te zweten en met het raam open gereden. Ook als ik m bij vochtig weer vol op de voorruit zette besloeg het raam nog erger. Wat ben ik blij met de voorruitverwarming.

 

Via Groupon een deal gekocht voor airco onderhoud. Had zoiets er zal wel te weinig vloeistof inzitten.

 

Vandaag naar Heerlen getogen, Carworld Automotive ( Whats in a name:)). Monteur kwam terug en zei me

dat er maar en beetje vloeistof verdwenen was, dat het interieurfilter nog schoon was ( Mag ook wel, is door Knijnenburg bij de aflevering vervangen ) maar dat de pomp bij het testen niet aan wilde slaan.

 

Oo, tsja, tis dat ik nog in de Bovaggarantie zit, Auto Knijn gebeld en ook al hebben ze me gezegd dat ik kleinere reparaties in de Bovag bij een garage hier in de buurt kan doen, vinden ze deze reparatie te groot en moet ik dus een ritje naar de Rips maken. Sucks best wel een beetje, tis dat het geen straf is om in deze auto te rijden.

 

Morgen maar eens de agende trekken en kijken wanneer ik en zij tijd hebben om een nieuwe pomp te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Net terug van Auto Knijn uit de Rips, pomp was gelukkig niet inwendig kapot zodat er gruis in het system zou zitten en gespoeld zou moeten worden. Alleen een nieuwe pomp geplaatst en systeem weer gevuld. Ging tot 4 graden, tis alleen geen weer om dat nu te gaan testen. Ben benieuwd of de ontwaseming nu ook beter werkt.:) Maar weer blij dat dit een bovaggarantiegeval was:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden