Ga naar inhoud
  • 0

Schokken bij het optrekken.


marijnkanzozijn

Vraag

Goedendag,

 

Ik heb een passat 2.8 v6 4motion uit 2002. Een tijdje geleden begon deze met stotteren tijdens het optrekken. Ik heb hem daarvoor naar de garage gebracht. Ik was zelf bang dat het in de aandrijving zat maar dat was volgens de monteur niet zo. De garage heeft hem uitgelezen maar kon niks vinden. De monteur vond dat de bougies er niet helemaal lekker uitzagen dus deze heb ik laten vervangen. Ook heb ik er flesje motorreiniger in gedaan op aanraden van de garage. Dit heeft helaas niet geholpen. Nu heb ik hem weer bij de garage gehad omdat me uitlaat lek was en wiellager kapot en hij zou weer naar de schokken kijken. Wiellager en uitlaat gefixt maar het schokken is nog steeds. Hij had ook geen tijd deze weer om daar naar te kijken. Wel heeft hij hem weer aan de testkast gehad en nu gaf hij aan de 1 van de lamda sensoren te laat reageerde. Hij zegt echter wel dat hij hierdoor niet zou moeten gaan schokken bij het optrekken. Nu ga ik hem binnenkort weer langsbrengen zodat hij kan gaan zoeken wat het nou is. Ik denk ik zal hier alvast aan jullie vragen of iemand dit ook eens gehad heeft of dat iemand weet wat het is. Hij heeft het trouwens niet als hij koud is. Het word erger naarmate de auto warmer word. En soms heeft hij het helemaal niet.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Gr Marijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden