Ga naar inhoud
  • 0

Pilot led stadsverlichting


HotSpot79

Vraag

Heb zojuist pilot led CAN stadsverlichting geplaatst. Nu brand er eentje gewoon goed. De andere gaat na 2 sec uit. Omdraaien van het lampje heeft geen invloed. Hij blijft aan die kant uitgaan.

 

Iemand ideeën waar aan dit kan liggen. Zal de weerstands waarde voor die kant net niet gehaald worden? Waardoor boordnet denkt dat lamp kapot is?

 

Groet

Bernd

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nouja,

Als ik de lampjes omwissel dan blijft nog steeds dezelfde kant een probleem tonen. Zou je verwachten dat het aan de auto ligt. Heb dit probleem ook met andere goedkope lampjes. Maar dacht dat dit met pilot lampjes wel opgelost zou zijn.

 

Heb twee setjes besteld. Zag dat er wel verschil zat in de weerstands waarde op de lampjes zelf. De ene heeft 221 de andere volgens mij iets van 341 ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Probleem heb ik gevonden. Ik had twee pilot setjes besteld bij ACR en nu viel mij het verschil tussen deze setjes dus al op. Een setje is geen pilot, maar zat wel in een pilot verpakking. De winkel gebeld en wat bleek ze hadden ze niet meer op voorraad.

 

Ze hadden er denk ik maar een en hebben toen een andere verpakking gepakt, daar deze niet pilot t10 in gedaan en er een andere sticker op geplakt. Oftewel de klant zal het wel niet merken. Uiteraard geen harde bewijzen dat het niet opzettelijk is gedaan.

 

De echte pilot doen het wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Geen wonder dat zo'n zaak op de rand van de afgrond staat. Meende dat er onlangs wat filialen van Halfords gesloten zijn.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ja idd. Was dag na het nieuws. Dus toen ik terug ging om om te ruilen zei ik ook precies hetzelfde.

Wel met een glimlach en een knipoog. De verkoper kon het wel waarderen iig :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden