Ga naar inhoud
  • 0

Buitentemperatuur geeft -36 aan


tomaat85

Vraag

Hallo,

Ik heb het forum doorzocht , veel gevonden op de zoekterm buitentemperatuur, maar kan mijn probleem niet vinden. Vandaar mijn vraag om hulp.

De buitentemperatuur geeft soms -36 aan en dan gaat de kachel flink zijn best doen. Hartje winter prettig natuurlijk maar niet in dit jaargetijde. De buitensensor (achter de voorbumper?) is vervangen. Blijkt niet de oplossing te zijn. Heeft iemand een idee waar te zoeken? Ik heb wel de post gevonden waarin wordt gesproken over zelf de climatronic uitlezen maar ik begrijp niet goed of dat hier nu van toepassing is?

Advies of ideeën worden op prijs gesteld..op voorhand dank:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi tomaat, ik heb exact hetzelfde probleem gehad en heb idd ook de buitentemperatuursensor vervangen. Voor de rest gaf de uitlezing niks aan.

Echter deed ook opeens mijn voorruitverwarming het niet (knopje op het paneel). Ik heb uit instinct de hele unit vervangen en hij doet het weer!

Tevens geen problemen meer gehad met de rare temperatuurverschillen. Had zelfs in de winter hier last van namelijk. In de zomer was het wel een irritant probleem gezien die natuurlijk dan enkel warme lucht blaast uit veiligheidsoverwegingen. Wat ik toen altijd deed was de boel resetten (accupool loshalen) zodat ik weer even lekker koude clima had lol haha.

 

Heb je het inmiddels opgelost of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden