Ga naar inhoud
  • 0

Originele carkit 3BG, valt daar nog iets mee te doen?


Theredone51

Vraag

Forum leden,

 

In mijn Passat 3BG heb ik een originele carkit op beugel zitten, dit voor een Nokia 3210. Nu is de Nokia 3210 een goede telefoon, maar tegenwoordig wil ik ook graag mijn gsm gebruiken om wat te internetten en dergelijke, dus geen 3210 voor mij :lol:

 

Die carkit moet er nu natuurlijk uit. Mijn eerste gedachte was om de beugel aan te passen en hier een Parrot module op te monteren, evt. met houder voor mijn LG G2. Maar toen bedacht ik mij, misschien is er nog wel meer mogelijk?

 

Zo heb ik bv. al gezien dat er een extra microfoon is geplaatst op de A-stijl, maar het lijkt er op alsof er ook 1 zit in de binnenverlichtingsmodule? Is deze te gebruiken met non-standard carkits? En is er eventueel nog iets anders van de standaard carkit te (her)gebruiken? Ik neem aan dat het geluid van de carkit gewoon via een tussenkabel tussen de bekabeling van de auto en deze van de radio wordt geplaatst?

 

Alvast bedankt voor de input!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet hoe het bij de 3bg is maar ik heb bij een 3c de orginele microfoon eruit gehaald en daar de microfoon van de navi erin gemaakt, prima geluidskwaliteit geen ruis niks. Het is even klote met de kabel trekken maar dan zit het netjes ;) heb het ook bij de golf van mijn ouders gedaan. Toen zij hun golf kochten werd door de dealer een navi ingebouwd waarbij de microfoon op de stuurkolom was geplakt. Geen gezicht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden