Ga naar inhoud
  • 0

Centrale deurvergrendeling achter werkt niet


ramonneke18

Vraag

Zoals gevraagd, eerst voorgesteld, nu de vraag!

 

Ik heb een Passat 2.0 85kw Basis uit 2001.

Bij aankoop werkte de centrale deurvergrendeling, binnenverlichting, elektrische ramen voor en kofferbak (alleen met sleutel) niet. De verkoper heeft er een nieuwe Comfortmodule in gezet en daarna moest de auto naar een van hem bevriende monteur om de sleutels in te laten leren. Helaas had deze man niet veel tijd, zijn laptop weigerde en de connectie met de auto verbrak steeds.

Hij stelde voor om 2 weken later terug te komen en dan ging hij verder kijken.

In de tussen liggende tijd ben ik zelf gaan zoeken en kwam tot de conclusie dat mijn beste kansen bij de VWdealer lagen.

Daar een afspraak gemaakt om sleutels in te leren en een andere storing te laten resetten (zie ander onderwerp).

 

Aan de computer bij de VW-dealer hebben ze beide sleutels ingeleerd en mijn centrale vergrendeling werkt nu via de afstandsbediening. Echter...alleen op de voorportieren en kofferdeksel. Volgens de VW heeft mijn Passat geen centrale deurvergrendeling op de achterdeuren, iets dat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt voor een sedan uit 2001...

 

Heeft iemand suggesties/ideeen waar het euvel zich kan bevinden? Met 2 kinderen is het vaak hinderlijk om de achterste portieren vanaf voor te openen, vandaar dat ik dit probleem absoluut wil (laten) oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden