Ga naar inhoud
  • 0

passat 3BG 2.5 V6 TDI highline


california cruiser

Vraag

ik heb als volgd een vraag.

* bij mijn passat 3BG hihline 2.5 TDI V6 werkt de achterste binnenverlichting (degene die branden als je de deuren opendoet achteraan) niet (kheb wel gezien dat hier een soort censoren inzitten?)

kan iemand me vertellen waar de bedrading van deze dingen vandaan komt en wat der mogelijk stuk is?

(lampjes en zekeringen zijn nagezien)

 

* alsook werken de stroomvoorzieningen in de kofferbak ook niet.

kan iemand me vertellen waar de bedrading van deze dingen vandaan komt en wat der mogelijk stuk is?

 

* als laatste heb ik het probleem dat in de buurt van men 4 pinkerschakelaar altijd iets een klepperend geluid ligt te maken tijdens het rijden. hetis een doort relais denk ik (maakt hetzelfde geluit alof je de 4 pinkers gebruikt) alleen gaan bij dit geluid niks van pinkers branden.

 

wagen heb ik onlangs gekocht van een oekrainer (mogelijk is der her en der dus wel wat aan geprutst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De problemen die je omschrijft zijn bekende problemen bij een passat.

Verlichting is mogellijk micro switch probleem van je deuren. Doe maar invoeren bij de zoek functie Frank uit Apeldoorn.

Je kofferbak idem dito.

Het geknipper is mogelijk je alarm licht schakelaar of je hendel aan het stuur.

Ook hierover is voldoende geschreven en is te vinden via de zoekfunctie.

Dus het heeft niks met gepruts te maken.

 

Overigens voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer op prijs gesteld.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben. ............ en ik rij......... topic.

Alvast welkom op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden