Ga naar inhoud
  • 0

kloppen geluid links voor


platzat

Vraag

Heb een probleem

Was gisteren met de passat weg .

Reed al een tijdje op de autosnelweg en begon ineens linksvoor te kloppen. Als ik remde was gedaan al ik op trekte was het ook gedaan. Enkel dat ik gewoon mijn snelheid aanhouden was het geklop er .

Ook dat ik een bocht naar links neem klopt het ook redelijk hard .

Kan iemand mijn helpen of heeft messchien iemand dit probleem ook voor gehad

 

Alvast bedankt voor jullie tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Idd wiel stond los had deze wel vast getrokken met een montentsleutel maar is toch los gekomen

 

Mvg

:thumb:

 

Mooi dat het is opgelost.

Het verbaasd mij wel dat het bij mij ook tot 2x toe ondanks natrekken met moment sleutel een wiel los gaat zitten.

Wat gaat er hier fout en hoe kunnen we dit in de toekomst voorkomen.

Iemand een relevant antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Idd wiel stond los had deze wel vast getrokken met een montentsleutel maar is toch los gekomen

 

Mvg

:thumb:

 

 

 

Mooi dat het is opgelost.

Het verbaasd mij wel dat het bij mij ook tot 2x toe ondanks natrekken met moment sleutel een wiel los gaat zitten.

Wat gaat er hier fout en hoe kunnen we dit in de toekomst voorkomen.

Iemand een relevant antwoord?

 

Idd ik dacht eerst dat mijn cardan het aan het begeven was

Het is wel vervelend en het was enkel het linker voorwiel de andere stonden nog goed vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik was afgelopen vrijdag bij een banden expert om mij wielen te laten uitlijnen en toen kregen we het ook even over loslopende wielen.

Hij vertelde eerlijk dat het hun vorig jaar ook bij twee klanten was gebeurt inclusief bij hem zelf. Ze waren er 100 procent zeker van dat alles met moment sleutel na getrokken was. Hun conclusie is dat het door temperatuur verschil moet komen tussen bouten en velgen. Bout lengte, vuil tussen velg en remschijf is uiteraard allemaal gecontroleerd en nagekeken. Dus volgens hun kon het alleen nog maar temperatuur zijn. Want het gebeurde alleen maar met de zomer/winter wissel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In november met winterset wissel van een transporter weer loslopende wiel. De bouten waren goed. Dezelfde velgen dezelfde bouten andere banden.'

Klinkt plausibel wat garagist beweerd, maar de vraag blijft hoe te voorkomen?

 

 

@ Erik71 welkom op het forum Harderwieker, wss spot ik je wel een keer. Schoonouders wonen daar.

Voor stellen is niet verplicht maar dat stellen we zeer op prijs, met foto's alst ff kan :mrgreen:

Ik zeg alvast welkom op het forum, mocht je je eigen en je passie voor willen stellen dan kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... gedeelte

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden