Ga naar inhoud
  • 0

MFD2 DVD --> RNS510 & BT


HotSpot79

Vraag

Beste forum leden,

 

Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben bernd en rij reeds drie jaar in mijn VW Passat 3C uit 2007. Dit is een uit Duitsland geimporteerde 2.0 TDI met motorcode BMR.

 

Na drie jaar zou ik graag twee dingen aan mijn auto veranderen, namelijk:

 

1) Ik zou graag mijn huidige MFD2 DVD vervangen voor een RNS exemplaar. Dit zou afhankelijk zijn van mijn CANbus gateway. Indien ik een C type gateway heb zou ik mij moeten beperken tot A of B type RNS510. Correct?

 

Waar moet ik op letten? Ik las in ieder geval pin2 naar pin3 (voor het slechte cd geluid) voor de RNS510

Kan ik indien ik een nieuwere RNS510 wil ook de gateway vervangen voor een nieuwer type? Is dit Plug&Play?

 

2) Mijn huidige rSAP BT module. Ik krijg binnenkort de Iphone 5S en deze wordt niet ondersteund door de huidge BT module. Wel wil ik de functionaliteit behouden van mijn keypad dat met mijn UHV Premium car kit communiceerd. Ik had begrepen dat deze optie vanaf 2009 niet meer leverbaar was.

 

 

Ik bezit een VW passat 3c uit 2007 met de voglende optie's:

1) MFD2 DVD met 6-cd wisselaar

2) Rood FIS/MFA

3) UHV Premium BT (alleen rSAP), wat ik ook wil vervangen voor een nieuwere versie met behoud van het numerieke keypad naast het stuur om nummers in te toetsen of makkelijk te browsen door mijn contacten.

4) Stuurwiel bediening om zowel navigatie/radio en telefoon te bedienen.

 

Alvast bedankt voor de reactie's

 

Groet,

Bernd

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Eerst zou ik me zelf even voorstellen op ......Ik ben en ik rij...... word wel zo gewaardeerd.

 

Ten tweede, als je een RNS zoekt ben je bij mij aan de juiste Adres, ik heb een C versie, en het ligt eraan uit welk jaar je passat vandaan komt.

 

Zojuist gedaan :D:):lol:

 

En mijn Passat komt uit het jaar 2007 (September).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden