Ga naar inhoud

hoe koplampsproeier reinigen


TinusTG

Aanbevolen berichten

Ik weet niet in welk topic dit hoort dus maar algemeen gedaan..

 

Ik heb hogedruksproeiers ivm xenon verlichting. Ik zag vandaag dat de straal van de linker sproeier een beetje hoger en minder mooi sproeit dan de rechter. Onlangs is de het pompje vervangen. Hoe kan ik de sproeiers uit de bumper krijgen zodat ik kan kijken of de linker sproeier vervuild is? Of heeft er iemand een idee wat het nog meer zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sproeier komen pas naar buiten indien er druk op het systeem staat

 

dus regenjas aan en ze "vangen", of anders bumper eraf

 

ik weet niet of je voorzichtig aan afdekkapje kan trekken en ze dan mee omhoog komen, kapje zou los kunnen raken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sproeier bekeken.. er is een spuitmondje uit. Er zitten twee sproeiertjes in en van een is het ronde balletje met een gaatje eruit. Volgens de dealer (2 gevraagd)moet het hele zooitje vervangen worden. De sproeier kost bij 47 euro incl. Maar de bumper moet er af en dat komt op 225 euro bij Van Mossel. Bij een andere garage waar ik mijn auto gekocht heb, Van Veen kost de grap 125 euro. Dat is nogal een verschil! Maar ik laat het een kennis doen.. dat scheel nog eens de helft.. Ze rekenen 1 1/2 tot 2 uur voor het op en afbouwen van een bumper..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden