Ga naar inhoud
  • 0

Stoelverwarming kapot


markvanliempt

Vraag

Mijn stoelverwarming werkt niet zoals het hoort hij word warm en dan stopt hij ermee. Alleen aan de bestuurderskant. Passagierskant werkt wel goed. Nou is zeer waarschijnlijk de sensor defect in de zitting, nou zit de verwarmingsmat in de zitting in de bekleding verwerkt/ genaaid dus is niet makkelijk te vervangen. Heeft hier iemand een oplossing voor? Zijn de verwarmingsmatjes los te krijgen? Ik geloof voor de passat niet maar misschien voor de golf wel ofzo. Of heeft er iemand een donorstoel? Ik ben vast niet de enige met een kapotte stoelverwarming toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ok maar dit is toch geen originele mat? De stekkers zijn al anders volgens mij.

 

Kan kloppen, maar ik heb je even op weg geholpen zodat je weet op welk trefwoord je kan zoeken op E-bay.... Was o.a. immers ook je vraag. Moet te vinden zijn. En anders een donorstoel kopen (kan comfortline zijn) en het van daaruit ombouwen naar je eigen interieur....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

volgens mij zitten de zit herkennings sensoren gewoon geplakt aan het stof, toen ik mjin bekleding overzette op een frame met full elektrische bediening kon ik de sensoren zo eraf trekken, de verwarmingsmatje zit inderdaad helemaal ingenaaid.

Ik heb nog wel zo sensor ergens liggen.

post-16747-1423828808,51_thumb.jpg

post-16747-1423828808,5881_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die sensor is goed alleen er zit ook een temp voeler in de bekleding. Die voeler/ sensor is waarschijnlijk niet goed. Een sensor kan het prima doen maar bij een bepaalde weerstand kapot zijn dus stel bij 40 graden ofzo en dan schakelt hij de stoelverw uit. Wacht ik ff kan ik hem weer aanzetten doet ie het weer even. Dus ben bang dat ik op zoek moet idd naar een donor stoel. Maar wie verkoopt er 1 stoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De sensor van de foto is de sensor voor bezetting van de rechterstoel... de linkerstoel heeft deze niet.

Bedoelde sensor zit echt in de verwarmingsmat verwerkt, welke dan weer aan de bekleding gestikt is.

Misschien inderdaad een 'goedkope' trendlinestoel zoeken met verwarming, en de matjes overbouwen....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks jammer dat er zoveel verzendkosten bij komen. Ik heb net een mail gestuurd naar bm-onderdelen om te vragen of hun nog iets hebben liggen. Anders zal het inderdaad wel zoiets gaan worden. Mijn vriendin heeft afgelopen winter zo koude billen gehad en geklaagd dat ik er nu maar betijds aan ga beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden