Ga naar inhoud
  • 0

stoelverwarming


PassatRoger

Vraag

hallo mensen

 

ik heb net op internet een setje stoelmatten gevonden voor de stoelverwarming.

de schakelaars heb ik er al in zitten, dus nu moet ik alleen nog de kabelboom en de matten.

mijn duits is heel erg slecht dus nu is mijn vraag...

http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-4-1j/el ... upo?c=1253

de matten van deze link, heb ik er daar 2 van nodig voor elke stoel? dus zitvlak en rugleuning?

maw, is het dan 76,50 per stoel of 153 euro per stoel?

 

alvast bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

sorry voor de vele vragen..

maar ben ik niet gewoon sneller en voordeliger klaar met deze set?

http://shop.ahw-shop.de/vw-passat-b5-3b ... 3bg?c=1598

heeft iemand misschien ervaring met deze set (en deze site)

en waarom zit er zo'n enorm prijsverschil tussen de dealer en deze site? zo te zien zijn beide origineel vw.

bij de dealer zou ik voor 4 matten namelijk bijna 700(!!!) euro kwijt zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een beetje?? hoop dat ik ze dan ook een kusje mag geven (wat normaal is als je genaaid wordt)

maar van de andere kant hebben ze me zelf geadviseerd om op zoek te gaan naar een setje verwarmde voorstoelen.

ik denk dat ik die set van 150 euro maar ga bestellen dan.

heb ik wel de schakelaars dubbel omdat die er nu in zitten maar die kan ik misschien nog gebruiken voor achter, hoewel ik niet zeker weet of die passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de kabelboom bij kufatec kost iets van 35 of 39 euro, dus voor dat geld maak je er zelf geen.

bovendien ben ik nogal een mierenn**ker wat betreft stekkers enzo, moet altijd zo origineel mogelijk zijn.

als je zelf een kabelboom maakt en je moet alle stekkers en pennen los kopen en de kabelboom nog maken, draad kopen in de juiste kleuren en het werk. kun je beter een kabelboom bij kufatec bestellen.

misschien kan ik dan toch beter die mattensetjes kunnen nemen van 76.50 per stoel http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-4-1j/el ... upo?c=1253

als ik er daar 2 van neem en de kufatec kabelboom ben ik in totaal ong 190 euro kwijt.

als ik die set van 229 neem en daar zitten geen oem schakelaars bij ga ik die schakelaars toch niet gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb nog eens naar je url gekeken

 

dat is alleen het element voor de zitting

 

bij het totaalpakket zit tegenwoordig ook een kabelboom en nu ik beter kijk zie ik dat het volgens mij wel een OEM schakelaar is

 

dus ga voor de volledige set voor passat bestuurder en bijrijderset 229 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zeer zeker is die hele set origineel, ook de schakelaars. Heb enige jaren terug dezelfde set ingebouwd:

 

viewtopic.php?f=111&p=285314

 

Volgens mij kan een Nederlandse dealer die set niet leveren (of weet iig vrijwel niemand daar dat die set bestaat) dus je hebt waarschijnlijk de totaalsom van alle losse onderdelen gekregen. Ik heb 'm ook in Duitsland besteld, inderdaad even opletten dat je voor ca 250 euro set koopt voor 2 stoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

set is besteld!!

 

ben benieuwd wanneer ik hem ga krijgen, ik hoop zo snel mogelijk.

niet dat ik hem nu nodig heb maar ben het beu om tegen 2 niet werkende schakelaars aan te kijken.

bijkomend voordeel is dan ook dat de verlichting in de schakelaars werkt. nu brandt er alleen de schakelaar van de achterruitverwarming en de knipperlichtschakelaar.

even offtopic, voordat ik mijn passat kocht dacht ik dat alle passats een esp schakelaar linksonder hadden. mijne heeft dat niet... is dat wel in te bouwen of heeft mijne dan gewoon geen esp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden