Ga naar inhoud
  • 0

Korte wiel bouten


Schippersss

Vraag

Nu heb ik touareg velgen met 15mm adapters. De orginele bouten zijn 27mm dus dat gaat niet passen, nu heb ik gezocht naar kortere en korste die ik kan vinden zijn 23mm. Nu heb ik de origineel bout in de velgen opgemeten en daar komt zo 18mm draad uit dus met die 23mm bouten komt er 14mm uit, dus dat zou net gaan, maar gaat dat goed 1mm spelling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Tip Voor de touareg velgen moet je speciaal oem vw bouten kopen die zijn al standaard lang 46mm

 

velg is 7mm + 15mm spoorverbreder +10mm remschijf + de naaf waar je de bout vast maakt 14mm dus tel maar op hoeveel bout lengte ..mm

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tip Voor de touareg velgen moet je speciaal oem vw bouten kopen die zijn al standaard lang 46mm

 

velg is 7mm + 15mm spoorverbreder +10mm remschijf + de naaf waar je de bout vast maakt 14mm dus tel maar op hoeveel bout lengte ..mm

 

Gr Fai

Ja maar die touaregs zijn 5x130 dus heb adapters. Vandaar de korte bouten, kan maar 1,5cm kwijt. Maar ben er al aardig uit. De bouten van de passat zijn bol r13 en voor een touaregs velg zijn deze r14.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of je kan de oem vw speciaal touareg in korten op maat maken he dan heb je de juiste bouten die op die velgen horen.

 

zie foto kijk goed naar de kop ervan .

 

31e70880f5a0948b1e0554020aed6bcc.jpg

 

oem nr: WHT 002 529

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden