Ga naar inhoud
  • 0

Aansluiten AVIC-F9110BT


sanderjohan

Vraag

Ik heb een Passat Variant uit 2006 met een standaard RCD300 radio. Nu wil ik een navigatie inbouwen en heb daarvoor tweedehands een Pioneer AVIC-F9110BT kunnen kopen. Aangezien deze speciaal voor de passat in gemaakt dacht ik dat dit simpel plug and play was.

Echter na het verwijderen van de oude radio en het aansluiten van de AVIC krijg ik deze niet aan de praat. Bij het inschakelen van het contact geeft hij geen teken van leven.

 

Ik ben een redelijk leek en wellicht is het toch niet plug and play zoals ik gehoopt had. Ik heb liggen zoeken op forums, maar wordt daar niet veel wijzer van. Ik lees daar verschillende zaken zoals:

- Apart aansluiten van de geschakelde plus

- Andere Canbus

- Aanmelden met VCDS

 

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb destijds mijn radio ook vervangen door deze pioneer en later vervangen door een RNS, het is i.d.d. plug en play. Je kunt alleen navigatie instellen wanneer voertuig op de handrem staat, tenzij hij gedeblokkeerd is. Dacht alleen de Qudlockstekker inprikken, antenne, gps stekkertje en de stekker van de microfoon.

Kijk anders even op de site van

 

http://www.pioneer.eu/nl/products/archi ... media.html

 

waar de installatie handleiding volgens mij nog steeds te downloaden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren samen met Mark naar de aansluitingen van de radio gekeken. Bleek al snel 1 pinnetje van de quadlock adapter niet op de juiste plek te zitten waardoor de voeding niet doorgelusd werd naar de radio. Gelukking bleek het vervolgens toch plug en play te zijn.

 

Mark nog bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden