Ga naar inhoud
  • 0

Remschijven + blokken voor en achter vervangen?


Slingermans

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je zou Albert Schneider van Autohaas Zutphen een mail kunnen doen. Adres staat in een sponsor banner.

Daar krijg je tot 35% korting op oem onderdelen.

Op e-bay staan ook setjes van Brembo schijven en ????blokken(ATS meende ik)

Dan hebben we Brezan met Delphi blokken en schijven maar die kan ik niet aanraden.

Schijven wel blokken niet,liever originee.

Autopartsonline.nl heb je ook.

Maar ik zou eerst een mailtje doen naar Albert.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zo bedoelde ik het niet.

Autohaas doet versturen dus je hoeft er niet naartoe. Voor monteren ging ik ervanuit dat iemand jou al dan niet van hier gaat helpen met monteren.

Je moet het zien als internet shoppen maar dan bij de dealer.

 

Had ik reeds door, ben een beetje traag van begrip :wink: . Heb reeds contact met Autohaas gehad en een set bij hun besteld, 35% korting dankzij dit mooie forum en dat tikt lekker aan!. Nogmaals dank voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zo bedoelde ik het niet.

Autohaas doet versturen dus je hoeft er niet naartoe. Voor monteren ging ik ervanuit dat iemand jou al dan niet van hier gaat helpen met monteren.

Je moet het zien als internet shoppen maar dan bij de dealer.

 

Had ik reeds door, ben een beetje traag van begrip :wink: . Heb reeds contact met Autohaas gehad en een set bij hun besteld, 35% korting dankzij dit mooie forum en dat tikt lekker aan!. Nogmaals dank voor de tip.

 

:thumb: Mooi dat je hebt gevonden wat je zocht, lekker OEM!

Nu nog iemand die erop kan zetten. Je bent welkom in Dronten, maar ik vrees dat je dan je voordeel kwijt bent aan brandstof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zo bedoelde ik het niet.

Autohaas doet versturen dus je hoeft er niet naartoe. Voor monteren ging ik ervanuit dat iemand jou al dan niet van hier gaat helpen met monteren.

Je moet het zien als internet shoppen maar dan bij de dealer.

 

Had ik reeds door, ben een beetje traag van begrip :wink: . Heb reeds contact met Autohaas gehad en een set bij hun besteld, 35% korting dankzij dit mooie forum en dat tikt lekker aan!. Nogmaals dank voor de tip.

 

:thumb: Mooi dat je hebt gevonden wat je zocht, lekker OEM!

Nu nog iemand die erop kan zetten. Je bent welkom in Dronten, maar ik vrees dat je dan je voordeel kwijt bent aan brandstof.

 

Hartelijk dank voor het aanbod Barry, heb al reeds iemand gevonden, de afstand naar Dronten zou geen probleem geweest zijn, is van waar ik woon zeker nog wel te doen, misschien een volgende keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden