dieselaar Geplaatst 12 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2013 Kan iemand mij vertellen of ik mijn w8 velgen zomaar uit elkaar kan schroeven of zijn er dingen waar ik op moet letten? Rond enkele boutjes zit oxidatie omdat rvs en aluminium op elkaar in vreet. Moet ik de boutjes bij montage nog ergens mee behandelen? De juiste mee kant inbus heb ik al. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ad Driessen Geplaatst 25 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 25 januari, 2013 De boutjes laten schrikken door de meertand te plaatsten en een tik te verkopen, dan komen ze gemakkelijker los. Ik zou met monteren de velgen dichtplakken met een soort vloeibare pakking, Curil of Vega Bond of een andere soort. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 3 februari, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 februari, 2013 Hallo ad,sorry voor de late reactie maar waarom zou je de velgen dichtplakken? Het zijn 2 delige velgen dus het hart komt uit de velg dus het velg bed zelf blijft een geheel. Of bedoel je tussen het velg bed en het hart? De boutjes heb ik er inmiddels uitgehaald,dat viel niet tegen. Wel zal ik nog even een tap door de gaten halen om de oxidatie er uit te halen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
dieselaar
Kan iemand mij vertellen of ik mijn w8 velgen zomaar uit elkaar kan schroeven of zijn er dingen waar ik op moet letten?
Rond enkele boutjes zit oxidatie omdat rvs en aluminium op elkaar in vreet.
Moet ik de boutjes bij montage nog ergens mee behandelen?
De juiste mee kant inbus heb ik al.
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten