Ga naar inhoud
  • 0

Xenonverlichting


hh1174

Vraag

Beste Forumleden; De beste wensen voor 2013!

 

Ik heb eerder een bericht over lampen geplaats viewtopic.php?f=188&t=46480#p557063 en heb ze vervangen met de Osram 66240SVS.

 

Het licht is wel beter, maar niet zo goed als bijna 6 jaar geleden toen ik de Passat heb gekocht. De lensen zijn gepoets, en de units zijn schoon, niet dof maar hebben wel gebruikerssporen. De tellerstand staat nu op 292k, en rij vaak met licht aan.

 

Kan het zijn door ouderdom dat de lenzen of de balasten in lichtkwaliteit afnemen? Hopelijk dat jullie meer weten te vertellen wat ik kan doen.

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb nu zelf net een paar originele philips lampen (D2S)gekocht via e-bay. Op e-bay staan ook een heleboel namaak-philips lampen die voor aanzienlijk minder geld worden aangeboden. Ik vervang ze nu omdat ik eerder op e-bay een setje D2S lampen 5000k heb gekocht maar deze vallen me toch een beetje tegen. (waren €35,-/set)

 

Ik hoop dat ik nu een paar originele philips 85122 D2S lampen (4300k) heb gekocht.

 

Hier de verkoper op e-bay:

 

http://www.ebay.nl/itm/281025877332?ssP ... 1497.l2649

 

 

Hij heeft zijn advertentie aangepast. Hij had in zijn vorige advertentie een heleboel duidelijke fotos van de verschillen.

Dat heeft mij overgehaald om bij hem de lampen te bestellen.

 

Ik moet ze nog inbouwen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb nu zelf net een paar originele philips lampen (D2S)gekocht via e-bay. Op e-bay staan ook een heleboel namaak-philips lampen die voor aanzienlijk minder geld worden aangeboden. Ik vervang ze nu omdat ik eerder op e-bay een setje D2S lampen 5000k heb gekocht maar deze vallen me toch een beetje tegen. (waren €35,-/set)

 

Ik hoop dat ik nu een paar originele philips 85122 D2S lampen (4300k) heb gekocht.

 

Hier de verkoper op e-bay:

 

http://www.ebay.nl/itm/281025877332?ssP ... 1497.l2649

 

 

Hij heeft zijn advertentie aangepast. Hij had in zijn vorige advertentie een heleboel duidelijke fotos van de verschillen.

Dat heeft mij overgehaald om bij hem de lampen te bestellen.

 

Ik moet ze nog inbouwen :mrgreen:

 

 

Mijn lampen zijn origineel bij een groothandel aangeschaft, en het lichtbeeld vindt ik tov de andere die ik heb gehad nog steeds onder de maat van Xenon. Ik heb ondertussen naar losse lensen gekeken... Eens verder zoeken of dit een verbetering kan geven.

 

Succes met je inbouw, en hoop niet dat je de 3BG heb bespaart je een hoop extra werk :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden