Ga naar inhoud
  • 0

Welke veren+schokdempers?


Raphael

Vraag

Bij mijn Passat is de vering inmiddels goed aan vervanging toe, zit weinig puf meer in.

Dus meteen goed doen en rondom veren + schokdempers vervangen.

 

Nu is mijn vraag: Wat is een goede set? Prijs/kwaliteit verhouding etc.

Verlagen hoeft niet, klein beetje mag best maar niet extreem. Hou het graag comfortabel maar wel stug genoeg om mooi bochten te kunnen rijden (nu comfortline).

 

Alle tips en info worden gewaardeerd! (Even als waar aan te schaffen ed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

40mm lijkt me vrij veel, bij koni geen mogelijkheid zelf te kiezen hoeveel? (bijv zoals ik hier ergens langs zag komen op het forum voorkant 35mm, achterkant 30mm)

 

Keertje meerijden is een top idee, wel fijn om evne te voelen wat het precies doet. Zal in het nieuwe jaar worden, spreken dan wel even een keer af.

 

 

Edit: hoe zit het trouwens met verlagen en aanhanger trekken? Trekhaak komt immers lager te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aanhanger trekken schijnt prima en zelfs beter te gaan omdat je iets stijvere veren krijgt die minder ver doorhangen bij belasting. Dat is althans wat ik mij heb laten vertellen.

Ik heb net een setje KONI sport besteld die binnenkort gemonteerd gaan worden. Voor de geinteresseerde heb ik daarna een setje 2004 TDI variant Sportline veren + dempers in de aanbieding. Dempers zijn versleten vind ik, maar veren schijnen nog goed bruikbaar te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden