Ga naar inhoud
  • 0

Ruitenwisser achter stopt niet meer 3BG#Opgelost!


Baty_84

Vraag

Goedemorgen allemaal!

 

Sinds kort heeft een kennis van mij een probleem met zijn ruitenwisser. De ruitenwisser achter blijft aan staan, ook al is deze uitgeschakeld. Verder functioneert de hendel van de ruitenwisser perfect. Zou dit aan de hendel kunnen liggen of aan een relais?

 

Hij heeft nu even de zekering eruit gehaald, maar ik ga vanmiddag even de hendel uitbouwen om te kijken of ik de hendel van binnen kan schoonmaken of iets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb net een topic over dit onderwerp afgesloten. In de 3BG zit een gecombineerd relais. Dus een relais voor de ruitenwissers aan zowel de voorkant als aan de achterkant. Nieuw relais kost E 65,- bij de VW-dealer..

 

Bij mij bleef de ruitenwisser achter ook aan staan nadat ik de motor had vervangen. Bleek uiteindelijk dat de oorzaak was dat de motor een verkeerd onderdeelnummer had en daardoor de aansturing in de stekkers niet goed was. Nieuwe ruitenwissermotor met het juiste onderdeelnummer erin en toen werkte alles weer. Heeft jouw kennis misschien net een andere motor gemonteerd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden