Ga naar inhoud

Passat 3c ch/lh coderen via mistlampen


paar

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraag ik rijdt een VW Passat van 2007 ik ga hier achteraf mistlampen inbouwen (met een 30 bit regelapparaat). Is het ook mogelijk om mijn mistlampen te gebruiken voor coming home leaving home? Zo ja waar kan ik dit coderen. Heeft trouwens ook iemand de codering om de bochtenverlichting via de mistlampen in te stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft trouwens ook iemand de codering om de bochtenverlichting via de mistlampen in te stellen?

Op het DE forum las ik: Byte 23 bit 3-4. Wat het betekent weet ik niet, want ik heb geen VAGcom. :mrgreen:

 

Was er wel door geïntrigeerd, want dat Abbiegelicht via de NSW (Nebelscheinwerfer) wil ik ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft trouwens ook iemand de codering om de bochtenverlichting via de mistlampen in te stellen?

Op het DE forum las ik: Byte 23 bit 3-4. Wat het betekent weet ik niet, want ik heb geen VAGcom. :mrgreen:

 

Was er wel door geïntrigeerd, want dat Abbiegelicht via de NSW (Nebelscheinwerfer) wil ik ook!

Dank je Erwin voor de snelle reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft trouwens ook iemand de codering om de bochtenverlichting via de mistlampen in te stellen?

Op het DE forum las ik: Byte 23 bit 3-4. Wat het betekent weet ik niet, want ik heb geen VAGcom. :mrgreen:

 

Was er wel door geïntrigeerd, want dat Abbiegelicht via de NSW (Nebelscheinwerfer) wil ik ook!

Dank je Erwin voor de snelle reactie

 

Central electronics 09

Statische bochtenverlichting Mistlicht aan bij knipperlicht aan en bocht om (apk toegestaan). Je moet zowel het `algorithm` instellen, als het type lamp dat aan gaat (twee dingen dus). En je dimlicht moet aan staan. NB: alleen te programmeren in een 30Bytes boordnetmodule.

Bij een Passat 3C werkte het succesvol als volgt: Byte 23 Bit 2: Algoritm aanzetten; Byte 23 Bit 3/4: keuze uit lijst: 08 = Turn ligths via Fog lights.

 

Maar ja, dit heeft niets te maken met de vraag van de topicstarter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden