Ga naar inhoud
  • 0

Knipperend aftermarket xenon / led


hjk

Vraag

Sinds kort heb ik een probleempje met de verlichting van mijn passie 3c. Wanneer ik 's ochtends de auto met de ab open, staat de verlichtingsschakelaar helemaal naar rechts gedraaid. De xenon branden dan gewoon netjes maar af en toe knipperen de stadslichtleds.. . Zodra ik de auto start gaat sowiezo de xenon aan de bijrijderskant uit. Soms ook allebei. Als ik de verlichtingsschakelaar dan helemaal naar links draai (uit) en vervolgens weer naar rechts, dan brandt alle verlichting gewoon netjes.

 

Mogelijk heeft iemand van jullie ook een ideetje wat het zou kunnen zijn..

 

mvg Henk Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb haast het idee dat de accu minder aan het worden is. Wanneer ik een poosje gereden heb, de auto uit doe en vervolgens weer start, heb ik de benoemde probleempjes namelijk (bijna) niet...

 

Bij mijn weten zit de originele accu er nog in. Nu 280K op de tellert..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De leds knipperen kan kloppen komt vaker voor. Weet niet of ik het goed zeg zo maar als je de auto opent met de ab dan controleert de auto de lampen door er kort spanning op te zetten. Dit gaat zo snel dat je het met gewone lampjes niet ziet maar met leds wel. Kan dus geen kwaad. De xenon heeft altijd een opstart tijd en kan dus knipperen in het begin. Dat verklaard ook dat hij na een tijdje gereden te hebben niet meer knippert. Hou het even in de gaten, als je zeker weet dat dit eerst niet het geval was zou je ( afhankelijk van de leeftijd van je xenon set) een keer nieuwe lampjes kunnen kopen ( heeft bij mij ook geholpen heb een pilot pro set).

 

Succes ermee en laat ff weten wat het nou was

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb eigenlijk hetzelfde probleem, af en toe start de rechtse xenon niet, en af en toe doet de rechtse stadslicht het niet, en dan opeens werkt ie weer!

 

Betreffende xenon heb ik het idee dat de ballast slecht aan het worden is... heb ik eens ooit gehoord tenminste.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden