Ga naar inhoud
  • 0

alarm gaat af om niks?


Red Lupo

Vraag

vanochtend ging ineens mijn alarm af (lekker als je in de nacht zit...)

reden: niks?

een uur later nogmaals!

en 10 min later weer...

 

hierna hele tijd niks. nu een halve dag verder gaat hij weer ineens uit het niks af!

ik deur open en terug op slot. ben nog niet binnen en hij gaat weer af..

 

iemand een idee / oorzaak / oplossing om dit eventueel uit te zetten (zonder nutteloze opmerkingen zoals haal je toeter er af :lol::lol: )

 

Alvast bedankt, en hoop snel een reactie te hebben zodat ik rustig kan slapen vanacht!! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou ik had vorig jaar een SCM Defa 90 alarm in laten bouwen. Alles werkte top. Totdat.....

 

Midden in de nacht om de uuur het alarm afging. Weer naar het installatie bedrijf. Defa uitlezen, deze gaf aan storing deur 2. de bijrijders deur. Goed de deurslot vervangen. Het bleef een week rustig. En ja hoor na een week begon het weer elk 3 a 4 uurtjes ging het weer af. Weer uitlezen, wederom deur 2. Vervolgens gaan zoeken om het internet toen bleek er iemand met een soortgelijke probleem te zitten. Hij gaf aan dat het de deurmodule moest zijn, deze zit in het midden van de deur. Deze vervangen en sindsdien geen last meer.

 

Let wel op dat je een gelijke model aanschaft. als je variant heb, dan van een variant.

 

Grts Jim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

deur module geef ik een grote kans, (die weigert erg veel)

 

hoorde ook dat het kan zijn omdat je accu (ver) leeg is?! of is dit bullsht.?

gezien mijn accu leeg was (kan niet van 3x alarm afgaan zijn)

 

@ de rest thx voor jullie reacties! ga deze puntjes voor de zekerheid toch nog even na lopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden